سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

حقیقی: طراحی و تبلیغات «رستاخیز» نیاز به فضایی متفاوت دارد

ابراهیم حقیقی

ابراهیم حقیقی ضمن بیان اینکه به تازگی طراحی در جهت مباحث گرافیکی تبلیغاتِ فیلم «رستاخیز» را آغاز کرده است، عنوان کرد: طراحی و تبلیغات «رستاخیز» نیازمند به فضایی متفاوت و مکانیزم ویژه دارد.

ابراهیم حقیقی؛ مسئول نظارت بر طراحی و تبلیغاتِ فیلم سینمایی «رستاخیز» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، در رابطه با ویژگی های طراحی و تبلیغات این فیلم عنوان کرد: به تازگی طراحی برای فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش را آغاز کرده ام، اما هنوز به فضای تبلیغاتی اصلی نرسیده ام زیرا این فیلم با توجه به ویژگی‌هایی که دارد نیازمند به فضا و مکانیزم ویژه ای برای طراحی و تبلیغات دارد.

 

وی ادامه داد: کارهای اصلی و اولیه مانند ساخت تیتراژ و طراحی لوگوتایپ در حال انجام است و در صورت ورود فیلم به جشنواره فیلم فجر باید پوستری نیز برای فیلم تدارک دیده بشود اما بخش اصلی تبلیغات در زمانی نزدیک به اکران فیلم صورت خواهد گرفت که قطعا این تبلیغات در سطح ملی و بین المللی به بهترین وجه خود انجام خواهد شد.

 

حقیقی تصریح کرد: قطعا تبلیغات نقش مؤثری در دیده شدن یک فیلم خواهد داشت که باید به بهترین روش و شیوه انجام شود، یکی از راه ها برای رسیدن به یک ایده خوب برای طراحی و تبلیغات بهره بردن از یک تیم تبلیغاتی متبحر است، در رابطه با تیم تبلیغاتی فیلم «رستاخیز» نیز صحبت هایی شده،  اما هنوز قطعی نشده است.

 

وی با بیان اینکه هر فیلم براساس فرم و ساختارش نیازمند به یک طراحی منحصر به فرد است، خاطر نشان کرد: هر سفارش و هر محصول جدیدی با هر نوع تفکر به مکانیزمی مخصوص به خود نیاز دارد،اگر فیلم رستاخیز را با ساخته قبلی درویش مقایسه کنیم متوجه می شویم که هر کدام در فضایی جداگانه هستند که در جایگاه خود نیازمند به مکانیزم تبلیغاتی متفاوتی هستند.

 

گقتنی است، «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش، فیلمی تاریخی، مذهبی، حماسی از مقطع تاریخی مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا را روایت می‌کند. ماجراي این فيلم درباره جوانی به نام  بُكير فرزند حر بن يزيد رياحي است كه قبل از اينكه پدرش به كاروان امام حسين(ع) بپیوندد، در تصميمي بزرگ و طي يك روايت عاطفي، دلمشغولي‌اش را در سپاه حسين(ع) مي‌بيند و اين روند باعث مي‌شود به سمتِ حسين بن علي(ع) گرايش پيدا كند.رستاخیز از بازیگران ایرانی وِ عرب بهره برده است. آرش آصفی  که با رستاخیز به سینما معرفی می‌شود، ایفای نقش بُکِیر را به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی این فیلم برعهده دارد.


 
از ديگر بازيگران «رستاخیز» مي‌توان به پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، یاور احمدی فر، انوشیروان ارجمند، انوش معظمی، بهنام تشکر، کوروش زارعی، میرطاهر مظلومی، علی عباسی، محمود محکمی، امیر مولوی، علی‌ جاویدفر، سعید علیپور، حمید جدیدی، قادر پزشکی، محمدرضا حقگو، تورج فرامرزیان، بابک والی، رضا اکبری ارطه، ابراهیم سلطانعلی، خلیل الله خواجه نظام، حسین مددی، پژمان جعفری سمرقندی و ... اشاره کرد.این فیلم قرار است در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه به نمایش در آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.