جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

مدیر دفتر سینمایی حوزه هنری تغییر می‌کند؟

بیگلری

شنیده ها حاکی از آن است که سهیل جهان بیگلری؛ سرپرست دفتر سینمایی حوزه هنری، تا چند روز آینده سمت خود را به مدیر دیگری واگذار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شنیده ها حاکی از آن است که سهیل جهان بیگلری؛ سرپرست دفتر سینمایی حوزه هنری، بعد از ۲ سال مدیریت بر این دفتر، تغییر خواهد کرد.

این تغییرات در حوزه هنری از زمان تغییر دولت و تغییرات در سازمان سینمایی رخ داده است و به نظر می رسد پس از تحویل دادن روابط عمومی حوزه هنری از سوی حبیب ایل بیگی قرار بر این بوده است که سینمایی حوزه هنری نیز تغییر کند اما به دلیل پیدا نشدن گزینه مناسب همچنان صندلی این دفتر در انتظار مدیر است.

بر پایه این گزارش، نزدیک به یک ماه می شود که سهیل جهان بیگلری در دفتر خود حاضر نشده است و گویا قرار نیست که تا مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید در دفتر سینمایی حوزه هنری حضور پیدا کند.

گفتنی است؛ بیش از سهیل جهان بیگلری که از سال ۹۰ بر سمت سرپرستی دفتر سینمایی حوزه هنری انقلاب اسلامی، قرار گرفته بود، حمید امیریان فرد به مدت شش ماه مدیریت این دفتر را عهده دار  و قبل از وی از سال ۸۸ تا شهریور سال ۸۹ محمدحسین نیرومند، دفتر سینمایی حوزه هنری را مدیریت کرده بود.

نظرات

  • پاورقی ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۷
    3 2
    ماموریت جناب بیگلری اصلاح طلب با دادن امکانات فیلمسازی به دوستان قدیمی خود مانند عسگرپور ومحمدی واسعدیان ومیرکریمی برای تهیه کنندگی فیلم اولی خسته نباشید... و رد فیلم نامه های ارزشی مانند شب منامه (نوشته رحیم زاده که در چهارمین جشنواره عمار جایزه گرفت) به پایان رسید.
  • ۱۳۹۲/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۱
    2 1
    در و اقع ایشان دست نشانده وکارگزار طیف اصلاح طلبان در حوزه هنری بود. وبه خوبی همه بودجه ها در اختیار آقایان عسگر پور ،منوچهر محمدی ،منوچهرشاهسواری و میر کریمی قرار داد.
  • آشنا ۱۳۹۲/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۵
    0 0
    بنده دقيقا يك ماه است كه مرتب با دفتر آقاي بيگلري به صورت حضوري ارتباط دارم و فارق از هر گونه موضع گيري در باره ايشان و عملكردشان ، مي گويم كه ايشان در طول اين يك ماه در دفتر خود حضور داشته اند مگر در مواردي كه بايد در جلساتي خارج از محل كارشان حضور مي داشته اند كه به نظرم طبيعي است . اين روز ها دروغ شانيت پيدا كرده ولي لااقل دروغي بگوييد كه سه هزار ميليارد بيارزد . و همه خوب مي دانيم كه براي ايجاد حاشيه كافي است كمي متن را در فشار قرار دهيم و اين كار نيازي به دروغ آنهم به اين ارزاني ندارد .
  • سیاسی بازی ۱۳۹۲/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۳
    0 0
    آقا شاید بنده خدا نتونسته بیاید اما هربار ما با موبایلشون تماس گرفتیم جواب دادند و گفتند ارشاد در خدمتتونیم. البته ما خوشحال می شیم برن ارشاد بابا این حوزه که از ریشه خرابه دست و پای همه بستس تورو به خدا دعا کنید برن ارشاد سیاسی بازی بسه جان هرکی دوست دارید.در ضمن من این سایت رو هم دوست دارم مال شمقدری یا هر یه سر و دوگوش دیگه که میخواد باشه. آخه عقل کل اینا سه هزار میلیارد گرفته بودند که الان ایوبی هم مجیزشون رو می گفت تو رو خدا یه ذره فکر کنید بعد زورکی خودتون رو مخالف هرچیزی نشون بدید اه اه اه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.