چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷

رئیس انجمن بدلکاران در گفتگو با سینماپرس:

اتفاقی برای بدلکار «معراجی‌ها» نیفتاده است/ شریفی تنها متخصص جلوه‌های ویژه تحصیل‌کرده در خارج بود

علیرضا فتحی رئیس انجمن بازیگران و بدلکاران سینمای ایران

علیرضا فتحی رئیس انجمن بدلکاران با تکذیب کشته شدن یکی از بدلکاران گفت: چند دقیقه بعد از این اتفاق «کیوان رضایی» مسئول بدلکار فیلم «معراجی ها» با من تماس گرفت و اعلام کرد که هیچ اتفاقی برای عوامل بدلکار رخ نداده است.

علیرضا فتحی رئیس انجمن بدلکاران با تکذیب کشته شدن یکی از بدلکاران به سینماپرس گفت: چند دقیقه بعد از این اتفاق «کیوان رضایی» مسئول بدلکار فیلم «معراجی ها» با من تماس گرفت و اعلام کرد که هیچ اتفاقی برای عوامل بدلکار رخ نداده است.

وی افزود: فقط برای آقای جواد شریفی،رضا فرجی و سایر دوستان برای این اتفاق متاسفم. آقای شریفی همشهری من بود و بسیار انسان و تنها کسی که تحصیلات این رشته را خارج از کشور گذرانده بود.

فتحی ادامه داد: دو شب پیش با جواد شریفی که از انرلی آمده بود تماس داشتم و قرار بود با جواد افشار با هم کار کنیم که گفت خسته ام و ضمن عذرخواهی گفت: چند قرارداد دارم که نمی توانم با جواد افشار در سریال 100 قسمتی همکاری کنم.

وی در پایان درباره جزییات این اتفاق گفت: علی اکبر رنجبر (رئیس شهرک سینمایی دفاع مقدس)، جواد شریفی (مدیر جلوه های ویژه)،رضا فرجی (جانشین تولید) و حمید عرب شهیری (طراح صحنه) به همراه یکی از نیروهای تدارکات در ماشین سمند آقای شریفی وارد صحنه می شوند که چند دقیقه بعد این اتفاق می افتد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.