چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴

در پی حادثه انفجار فیلم «معراجی‌ها»

انباردار: رضا فرجی انسانی زحمتکش و آینده‌دار بود/ همه در شوک هستیم

پشت صحنه معراجی ها

هادی انباردار با بیان اینکه همه پس از این اتفاق در شوک هستیم و رضا فرجی هم انسان زحمتکش و آینده‌داری بود گفت: امیدوارم این اتفاق درسی شود تا در آینده ایمنی را جدی بگیریم.

«هادی انباردار» مدیر تولید سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس پس از وقوع انفجار در فیلم سینمایی «معراجی ها»، اظهار داشت: واقعاً باعث تاسف و تئاثر است است که این اتفاق که ساعتی نیز از آن می گذرد، رخ داده است.

وی در ادامه افزود: همان گونه که اطلاع دارید مدیر تولید فیلم سینمایی «معراجی ها» بر عهده  مرتضی متولی است و مرحوم رضا  فرجی به نوعی جانشین و دستیار مدیر تولید این کار بودند.

عضو هیات مدیره انجمن مدیران تولید در ادامه افزود: اتفاق رخ داده واقعاً عجیب  و غریب است و همه در یک شوک هستیم. هم آقای رضا فرجی و هم جواد شریفی راد و هم مدیر شهرک سینمای دفاع مقدس همه مردان خوب و زحمت کشی بودند و همان طور که عرض کردم همه در شوک هستیم که چگونه این اتفاق رخ داده است. این پنج نفر همه در یک ماشین بودند و ایمنی در نظر گرفته نشده باشد تا این فاجعه تاسف بار اتفاق بیفتد.

انباردار ادامه داد: من به نوبه خودم برای خانواده این عزیزان آرزوی صبر و شکیبایی دارم وامیدوارم این اتفاق درسی باشد برای آینده که در پروسه تولید یک فیلمی که در ژانر دفاع مقدس است، ایمنی رعایت شود تا دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.

وی در ادامه افزود: واقعاً نمی توان مقصر را یکی دانست اما چگونه است که 5 نفر سوار بر ماشین می شوند و فیلمی که در آن از مواد منفجره، توپ و تانک و خمپاره استفاده می شود، ایمنی را رعایت نمی کنند.

انباردار در پایان این گفتگو، خاطرنشان کرد: آقای رضا فرجی همکار و دوست خیلی خوب من بود، انسانی زحمتکشی بود که احساس می کردیم در زمینه کاری خود آینده درخشانی داشته باشد که متاسفانه این اتفاق رخ داد و ما در حال حاضر فقدان این عزیز را احساس می کنیم. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.