چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

نشست مشترک فراکسیون شاهد مجلس با ضرغامی برای پرداختن به زندگی شهدا در تلویزیون

ضرغامی*

رئیس فراکسیون شاهد مجلس، از جلسه اعضای این فراکسیون با رئیس سازمان صدا و سیما در هفته آینده خبر داد و گفت: بدون‌شک زندگی شهدا و ایثارگران در تهیه فیلم‌ها و سریال‌ها می‌تواند تجلی یابد و در این راستا صدا و سیما می‌تواند نقش کلیدی را ایفا کند.

به گزارش سینماپرس، «حسین گروسی» ببا بیان اینکه فراکسیون شاهد جزو فراکسیون های فعال مجلس به شمار می رود، اظهار داشت: این فراکسیون ۱۱ عضو دارد که تمامی اعضای آن در جلسات این فراکسیون حضوری فعال و پویا دارند

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات فراکسیون شاهد با مسئولان کشور، ادامه داد: با توجه به اهمیت پخش زندگی شهدا و ایثارگران در رسانه ملی، قرار است این فراکسیون هفته آینده با «عزت الله ضرغامی» رئیس سازمان صدا و سیما برگزار کند.

 وی در ادامه یادآور شد: در گذشته نیز جلساتی با « عزت الله ضرغامی» رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد که انتظار می‌رفت خروجی این جلسات تلاش بیشتر برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه‌های صدا  وسیما باشد اما در این میان فعالیت‌های خوبی انجام نشد.

گروسی تصریح کرد: بدون‌شک زندگی شهدا و ایثارگران در تهیه فیلم‌ها و سریال‌ها می‌تواند تجلی یابد تا دیگر کشورها اقدام به معرفی کذب از زندگی این افراد نکنند بنابراین صدا و سیما می‌تواند نقش مهمی در این امر ایفا کند.  

رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی،  با تاکید بر اینکه همواره ارتقای جایگاه قشر شاهد و ایثارگر در جامعه از اهداف فراکسیون شاهد بوده است، تصریح کرد: بدون‌شک وظیفه ذاتی مسئولان کشور، قدردانی از ایثارگران و خانواده‌های شهدا است بنابراین فراکسیون شاهد در صدد است تا برای نیل به اهداف آرمان‌های شهدا و شیوه‌ زندگی آنها اقدامات اساسی را انجام دهد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.