شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶

شبکه پویا امشب به مدت ۹ دقیقه دچار «پارازیت» می‌شود!

انیمیشن «پارازیت»

انیمیشن ۹ دقیقه‌ای «پارازیت» که کاندید بهترین کارگردانی اثر کوتاه بخش پویانمایی جشنواره جام جم است امشب از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، انیمیشن «پارازیت» به کارگردانی امید خوش نظر و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در یک قسمت ۹ دقیقه ای با تکنیک ۳ بعدی تولید شده است.

بر پایه این گزارش، این انیمیشن ۹ دقیقه‌ای، درباره سربازی است که در حین نگهبانی بر اساس صدا و تاثیرات ناشی از برنامه‌های مهیج رادیو به کوچک‌ترین کنش محیطی واکنش نشان داده و با اسلحه‌ای که در دست دارد شلیک می‌کند و به طور ناخواسته همرزمش را می‌کشد و ...

عوامل این انیمیشن عبارتند از کارگردان: امید خوش‌نظر، مجری طرح: مسعود صفوی، یوخن ایهمان، انیماتور اصلی: بهزاد رجبی‌پور، مدل‌ساز: مجید اسماعیلی و علیرضا رنجبر، استوری‌برد: مهدی ابراهیم‌خانی، بانت: امید نژادنیک، صدا: گیروکلر و کامپوزیت: آدریان زوتر، تدوین: آرش کریمی، جلوه‌های بصری: جوردانو کانوا.

گفتنی است؛ انیمیشن «پارازیت» در بخش پویانمایی سومین جشنواره جام جم کاندید دریافت جایزه بهترین کارگردانی اثر کوتاه شده است و به همین منظور امروز ساعت ۱۹:۴۶ از شبکه پویا پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.