یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

حضور کارکتری از مرحوم مهدی آذر یزدی در انیمیشن «قصه های خوب برای بچه های خوب»

انیمیشن «قصه های خوب برای بچه های خوب»

علیرضا رضاییان‌زاده؛ مدیر تولید انیمیشن «قصه های خوب برای بچه های خوب» گفت: در تولید این مجموعه از حضور کاراکتری شبیه به مرحوم مهدی آذر یزدی استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مجموعه انیمیشن سه بعدی «قصه های خوب برای بچه های خوب» که برگرفته از زندگی مرحوم مهدی آذر یزدی و آثار این نویسنده معاصر به کارگردانی مجید محمدی و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است و دوشنبه؛ ۲۳ دی ماه ساعت ۱۸:۱۵ یک قسمت از این انیمیشن  از شبکه پویا پخش می شود.

علیرضا رضاییان‌زاده؛ مدیر تولید انیمیشن «قصه های خوب برای بچه های خوب»، اظهار کرد: با توجه به اینکه حکایت ها و داستان های کهن کشور ما ریشه در فرهنگ و تمدن ایرانی داشته و همچنین کتاب های «قصه های خوب برای بچه های خوب» دارای محتوای فرهنگی و تربیتی برای کودکان و نوجوانان است  از این رو ۲۶ عنوان از فهرست های این مجموعه به صورت انیمیشن سه بعدی رایانه ای برای استفاده کودکان و نوجوانان تهیه و تولید شده است.

وی افزود: در تولید این مجموعه از حضور کاراکتری شبیه به (مرحوم مهدی آذر یزدی) استفاده شده تا علاوه بر زنده نگه داشتن نام این استاد و تجلیل از شخصیت او، جهت پیشبرد قصه ها نیز از این شخصیت به عنوان راوی استفاده شود به این صورت که این مجموعه از دو فضای رئال و فانتزی تشکیل شده و در فضای رئال کاراکتر آذر یزدی قصه را شروع می کند و مواقع حساس وارد فضای فانتزی قصه ها شده و آن را پیش می برد.  

رضاییان‌زاده خاطرنشان کرد: مجید محمدی (کارگردان و سوپر وایزر بخش سه بعدی) و مجتبی شایسته مقدم (طراح) حمیدرضا حسنلو (سرپرست مدلسازان) و همچنین ابراهیم کریمی به عنوان سرپرست تیم انیماتورها در تولید و آماده سازی این مجموعه که بیش از دو سال به طول انجامید ما را همراهی کرده اند.

گفتنی است؛ این مجموعه دارای ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه ای می باشد که فیلم نامه های آن برگرفته از کتاب های مرحوم مهدی آذر یزدی توسط محمد جلائیان برومند تهیه و نگارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.