یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

با ارسال نامه عدم انصراف از سوی تهیه کننده؛

حضور «شیار ۱۴۳» در جشنواره فیلم فجر نزدیک به یقین شد

مریلا زارعی در پشت صحنه فیلم سینمایی «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار

محمدحسین قاسمی؛ تهیه کننده فیلم «شیار ۱۴۳» گفت: با تکمیل مراحل فنی این فیلم با صحبتی که با دفتر جشنواره داشتیم نامه عدم انصرافی را به دفتر جشنواره ارسال کردیم و امیدواریم بتوانیم به جشنواره برویم.

محمدحسین قاسمی؛ تهیه کننده فیلم «شیار ۱۴۳» به سینما پرس گفت: با تکمیل مراحل فنی این فیلم با صحبتی که با دفتر جشنواره داشتیم نامه عدم انصرافی را به دفتر جشنواره ارسال کردیم و قرار است فیلم بازبینی شود تا بتواند در بخش مسابقه سینمای ایران قرار بگیرد و امیدواریم اولین اکران این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر باشد.

گفتنی است، علی رغم ارسال نسخه اولیه «شیار ۱۴۳» به هیئت انتخاب اما این تهیه کننده در اوایل دی ماه به دلیل تکمیل نشدن مراحل فنی از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

براساس این گزارش، فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی از دیگر فیلم هایی بود که به دلیل تکمیل نشدن مراحل فنی از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی و..... ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند که توسط محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی توسط بخش خصوصی تهیه شده است. حمید جانی‌پور عکاس پروژه است.

استان این فیلم دفاع مقدسی برداشتی از رمان «چشم سوم» نوشته نرگس آبیار و داستان زندگی زنی به نام الفت است که چشم به راه فرزندش است که خبر خوشی برایش می‌رسد ولی امتحان بزرگی در پیش دارد.

فیلم سینمایی «شیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک ترند» ساخته پیشین آبیار ضمن نمایش در جشنواره فیلم فجر، اردیبهشت ماه سال جاری در بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم شانگهای حضور داشت که مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.