سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

هاشم زاده، «خسته نباشید» را نقد می کند

رویا افشار در  نمایی از پشت صحنه فیلم «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی وافشین هاشمی

فیلم سینمایی «خسته نباشید» در پنجاه و دومین نشست باشگاه فیلم رازی مورد نمایش، نقد و بررسی هنری و روان شناختی قرار می گیرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه11؛ فیلم سینمایی «خسته نباشید» اثر محسن قرایی و افشین هاشمی روز چهارشنبه بیست و پنجم دی ماه از ساعت17 با حضور  محسن هاشمی، افشین هاشمی( کارگردان)، ناصر هاشم زاده و سید حمیدرضا  موسوی، اعضای باشگاه فیلم و اصحاب برخی رسانه ها پس از نمایش نقد و بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش در سری جدید برنامه های باشگاه فیلم رازی که با همکاری خانه شهریاران جوان منطقه 11 برگزار می شود، استاد ناصر هاشم زاده  (منتقد و داور جشنواره فیلم عمار) تحلیل هنری و حمیدرضا موسوی (روان شناس فیلم و مدرس بازیگری) به ارائه تحلیل روانشناختی فیلم خواهند پرداخت.

در حاشیه این مراسم فعالیت های مختلفی چون کلاس نقد فیلم، بازیگری و جریان شناسی فیلم جهان نیز تبیین خواهد شد.

گفتنی است؛ این فیلم بیانگر زوجی جهانگرد که درگیرِ اختلافاتی با یکدیگرند، است که در میانه ی سفر خود در ایران با موسسه ی جهانگردی ِ طرفِ قراردادشان به مشکل برمی خورند. مستخدمِ اخراجیِ هتلی که زوج جهانگرد در آن سکونت دارند به کمک پسرعمویش برای آن ها نقشه ای می کشند...

علاقمندان برای تماشای رایگان فیلم، عضویت در باشگاه فیلم رازی و یا تمدید آن می‌توانند به نشانی میدان رازی، خیابان هلال احمر، پردیس سینمایی رازی مراجعه، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55409549 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.