سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵

«بازگشت» قوی تن به لابراتوار رسید

بازگشت

فیلم سینمایی «بازگشت» ساخته علی قوی تن در بخش نوعی تجربه سی و دومین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده و قرار است از شنبه کارهای لابراتواری فیلم آغاز شود.

«علی قوی تن» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگارسینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «بازگشت»، اظهار داشت: چند روز قبل به ما اعلام کرده اند که این فیلم در بخش نوعی تجربه، سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است.

کارگردان «آدمک ها» در ادامه افزود: «رضا شایا» موسیقی فیلم را انجام داده است و «سید محمد کشفی» نیز کار صداگذاری کار را انجام داده است.

قوی تن تصریح کرد: از شنبه این هفته قرار است کارهای لابراتواری فیلم آغاز شود و به مدت یک هفته  کارهای لابراتواری فیلم به طول می انجامد. سپس نسخه کامل فیلم به دفتر سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارسال خواهد شد.

بنابراین گزارش، «بازگشت» داستان مردی است که برای رسیدن به حقایقی به دل طبیعت سفر می کند و در این سفر دختری نیز با او همراه می شود.

این فیلم ادامه سینمای مستقل «علی قوی تن» است و مضمون دینی دارد. در این فیلم علی قوی تن، شهرزاد بختیاری و محمد جواد سلطانی به ایفای نقش پرداخته اند.

«علی قوی تن» سال گذشته با فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین» در جشنواره حضور داشت.

وی متولد سال 1343 درگز است. وی فعالیت سینمایی را سال 1361 با ساخت فیلم های کوتاه 8 میلی متری و 16 میلی متری مستند آغاز کرد و سال 1386 با ساخت فیلم نیمه بلند «غبار» و دریافت مجوز حرفه ای از وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد سینمای حرفه ای شد. فیلم «عشق من، شهر من» نخستین فیلم سینمایی اوست.

«بازگشت»، «آفتاب، مهتاب، زمین»، «پرواز بادبادک ها»، «سنجاقک های برکه سبز»، «نسکافه داغ داغ»، «سرود تولد»، «آدمک ها»، «تنها»، «توطئه»، «ضربه طوفان» و «عشق من، شهر من» در کارنامه فیلمسازی علی قوی تن به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.