جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

به مدت دو روز در شبکه پویا

سلسله انیمیشن «پیامبر، رحمت و مهربانی» از فردا پخش می‌شود

انیمیشن پیامبر، رحمت و مهربانی

به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) روزهای شنبه و یک شنبه؛ 29 و 30 دی ماه شبکه پویا انیمیشن های «پیامبر، رحمت و مهربانی» را بعلاوه انیمیشن هایی با موضوع رحمت پیامبر (ص)، از شبکه پویا پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، از سال ۱۳۸۶ به پیشنهاد مدیروقت موسسه صبا، سری انیمیشن های «پیامبر، رحمت و مهربانی» با موضوع رسالت پیامبر اسلام و هر کدام با مدت زمان دو تا چهار دقیقه ساخته شد.

برپایه این گزارش، روزهای شنبه و یکشنبه؛ ۲۹ و ۳۰ دی ماه شبکه پویا قسمت هایی از این انیمیشن را پخش می کند که زمان و نام هر کدام به شرح ذیل است:

شنبه؛ ۲۹ دی ماه ۹۲

۱- انیمیشن «پیامبر، رحمت و مهربانی» به کارگردانی پوریا سازگار در ساعت ۱۸:۱۲ در مدت زمان ۲ دقیقه و ۴۳ ثانیه پخش خواهد شد.

۲- انیمیشن «قصه های آسمانی» با تکنیک ۲ بعدی، با موضوعات آئينی و دينی تلاش می کند که در هر يك از قسمتها خود‌ به بخش های مختلفی از زندگی پيامبر اكرم(ص) و زندگی ائمه‌اطهار(ع) بپردازد و در این قسمت که با عنوان «آن مرد آمد» به کارگردانی علیرضا فرمانی در ساعت ۱۸:۱۵ به مدت زمان ۱۴ دقیقه و ۴۸ ثانیه پخش می شود.

۳- قسمتی از انیمیشن «پیامبر عزیز ما» با عنوان «کبوتر» به کارگردانی فخری نژاد در ساعت ۱۹:۵۰ به مدت زمان ۳ دقیقه و ۵۶ ثانیه پخش می شود.

۴- انیمیشن «محمد امين(ص)» به کارگردانی حجت‌الاسلام و‌المسلمين محمدمحسن ميرداماد یک سريال ۱۳ قسمتی به منظور معرفی شخصيت پيامبر اكرم(ص) در دو بخش كودكی تا ازدواج و از ازدواج تا رحلت ايشان تهيه شده است که قسمتی از آن روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰ به مدت زمان ۲۳ دقیقه و ۳۵ ثانیه پخش می شود.

یکشنبه؛ ۳۰ دی ماه ۹۲

۱- انیمیشن «پیامبر، رحمت و مهربانی» به کارگردانی علیرضا گلپایگانی، در ساعت ۱۵:۴۲ در مدت زمان یک دقیقه و ۲۰ ثانیه پخش می شود.

۲- قسمتی از انیمیشن «پیامبر عزیز ما» با عنوان «سلام» به کارگردانی پیمان شریفی در ساعت ۱۶:۱۶ با مدت زمان یک دقیقه و ۳۹ ثانیه پخش می شود.

۳- قسمتی از انیمیشن «داستان و راستان» با عنوان «شتردوانی» به کارگردانی با تکنیک کات اوت و به کارگردانی سعید پنجی تولید كه برگرفته از كتاب استاد شهيد مرتضي مطهري است. اين مجموعه رواياتي است كه محوريت هر قسمت با حضرت رسول (ص) و يا امامان معصوم (ع)  است. هر چند اين بزرگان ديده يا شنيده نمي شوند اما حضور و نقش آنان در كل اثر احساس مي شود، و در ساعت ۱۷ با مدت زمان ۹ دقیقه و ۴۹ ثانیه پخش می شود.

۴- انیمیشن «پیامبر، رحمت و مهربانی» به کارگردانی محمدرضا خانزاد، در ساعت ۱۷:۲۶ در مدت زمان ۲ دقیقه پخش می شود.

۵- انیمیشن «پیامبر، رحمت و مهربانی» به کارگردانی میترا عبدی، در ساعت ۱۸:۲۷ در مدت زمان یک و ۳۲ ثانیه پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.