شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

همراه با سی‌و‌دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر/

11 نمایش در اولین روز از جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود

تئاتر شهر

11 نمایش، در اولین روز از آغاز بخش صحنه ای سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه خواهد رفت که از جمله این نمایش ها می توان به نمایش «خون و گل سرخ» به کارگردانی بهزاد فراهانی و «درشوره زار» به کارگردانی حسین کیانی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، 11 نمایش در بخش صحنه ای سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، امروز؛ 28 دی ماه به روی صحنه خواهد رفت. حمید رضا نعیمی، اکبر زنجانپور، مهدی پاشایی، حسین جمالی، مصطفی عبدالهی، فواد رابحی، امین میری، علیرضا کوشک جلالی، مهیار عسگری کاشا، بهزاد فراهانی و حسین کیانی از جمله کارگردان های حاضر در جشنواره هستند که امروز آثارشان اجرا خواهد شد.

 

تالار وحدت با نمایش «سقراط» به کارگردانی «حمیدرضا نعیمی»  در یک اجرا و در ساعت 18 میزبان علاقمندان به این نمایش خواهد بود. همچنین نمایش نمایش «دایی وانیا»  کار اکبر زنجانپور نیز در ساعت 19 بر صحنه تالار اصلی اجرا می‌شود.این نمایش اجرای عمومی خود را به تازگی در تالار اصلی تئاتر شهر به پایان رسانده است.

 

تالار چهارسو  مجموعه تئاتر شهر نیز امروز میزبان نمایش «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» به کارگردانی مهدی پاشایی است که در نوبت های 18 و 20:30 و در بخش مسابقه تازه های تئاتر ایران اجرا می‌شود. همچنین در تالار قشقایی این مجموعه تئاتری  نمایش «مجلس انتقام جویی هملت» به  کارگردانی حسین جمالی، در بخش مسابقه تئاتر ایران و در دو نوبت 17.30 و 19.30 اجرا می شود.نمایش«مرگ تصادفی یک آنارشیست» به کارگردانی مصطفی عبدالهی در نوبت های 17 و 19 تالار سایه و نمایش «شلپ» به کارگردانی فواد رایحی، در بخش مسابقه مرور تئاتر ایران، در دو نوبت 16.30 و 18.30 کارگاه نمایش روی صحنه می‌روند.

 

گفتنی است تماشاخانه سنگلج و تالار هنر  نیز به ترتیب در دو نوبت 17.30 و 19.30  و 17 و 19 میزبان نمایش «احساس آبی مرگ» به کارگردانی امین میری و نمایش «روبینسون و کروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی میزبان علاقمندان به تئاتر خواهد بود و  نمایش «آسمان روزهای برفی » به کارگردانی  مهیار عسکری نیز در دو نوبت 16.30 و 18.30 مهمان خانه نمایش اداره تئاتر است.

 

در تالار حافظ نیز نمایش «خون و گل سرخ» کار بهزاد فراهانی در نوبت های 18 و 20 به نمایش در می‌آید. و  سالن استاد سمندریان نیز به اجرای نمایش «در شوره زار"» به کارگردانی حسین کیانی اختصاص دارد که یک اجرا در ساعت 20.30 انجام می‌دهد.
 
گفتنی است در بخش خیابانی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز محوطه مجموعه تئاتر شهر از ساعت 15 میزبان 5 نمایش «سالهای دور از خانه» به کارگردانی  محمد زوار بی ریا، «یه آسمون آبی» به کارگردانی ماندانا عبقری ، «کاشت داشت برداشت» به کارگردانی محمد بهاگیر، «چهارخان برای جاسم» به کارگردانی جلال مشتاقیان زاده و «چوک ابوموسی» به کارگردانی حسین سبحانی می‌شود.باغ هنر خانه هنرمندان ایران نیز در ساعت 17 شاهد اجرای نمایش «جلال رئیسی» کار فاطمه رادمنش است.
 
سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری قادر آشنا از 24 دی تا 12 بهمن در تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.