دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹

اعتباریان خبر داد؛

افخمی «سن پطرزبورگ 2» را سال آینده کلید می‌زند

سن پطرزبورگ2

حمید اعتباریان از کلید خوردن فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ 2» به کارگردانی بهروز افخمی در اوایل سال آینده خبر داد.

«حمید اعتباریان» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: بعد از اتمام سی و دومین جشنواره فیلم فجر پیش تولید فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ 2» را به کارگردانی بهروز افخمی آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه در مورد علت تاخیر ساخت این فیلم، اظهار داشت: به شدت وابسته به متن پیمان قاسمخانی هستیم و وی تعهداتی زیادی در سینما دارد و علاوه بر نوشتن بازی هم می کند. به محض فراغت پیمان قاسمخانی، پیش تولید کار را آغاز خواهیم کرد و این فیلم اوایل سال آینده کلید خواهد خورد.

اعتباریان در ادامه در مورد لوکیشن کار، اظهار داشت: بیشتر فیلم در مسکو و ارمنستان جلوی دوربین خواهد رفت و بخشی هم در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

وی در پایان این گفت وگو در مورد ویژگی های «سن پطرزبورگ 2»، اظهار داشت: به نظر من نسخه دوم این فیلم، هم به لحاظ فیلمنامه و هم به لحاظ حضور عوامل پشت و جلوی دوربین از نسخه اول آن خیلی بهتر خواهد شد.

بنابراین گزارش، «سن پطرزبورگ» در اولین قسمت داستانش به هنگام سقوط آخرین تزار در روسیه برمی‌گشت. پسر او نیکیتا ایوانوویچ رومانوف از روسیه فراری داده شده و در ایران در یک خانواده معمولی بزرگ می‌شود. تزار گنج های زیادی دارد که به ایران منتقل می‌شوند تا امن بمانند. خانواده ایرانی نام نیکیتا را کریم می‌گذارند. کریم (محسن تنابنده) در کنار روس های دیگری که به تزار وفادار هستند بزرگ می‌شود اما یک خلافکار بار می آید و بارها به زندان می افتد و ...

فیلم سینمایی «سن‌ پطرزبورگ» ساخته بهروز افخمی یک کمدی پرحادثه درباره رفاقت، عشق و بلوف بود که فیلمنامه آن را پیمان و مهراب قاسم‌خانی نوشته‌ بودند و محسن تنابنده، پیمان قاسم‌خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، سروش صحت، امید روحانی، بابک برزویه و امین حیایی بازیگران این فیلم بودند.داستان «سن پطرزبورگ 2» با سفر قهرمانان داستان به روسیه آغاز خواهد شد.

«سن پطرزبورگ»، «سنگ، کاغذ قیچی»، «لبه پرتگاه»، «ستاره ها» (جلد 1: ستاره می شود و جلد 3: ستاره بود) و «شام عروسی» در کارنامه تهیه کنندگی حمید اعتباریان به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.