دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

با حکم سیدتقی سهرابی صورت گرفت

تغییر مدیر روابط‌عمومی مرکز پویانمایی صبا/ قلی‌نژاد جایگزین محمودی شد

مراسم تودیع و معارفه مرکز صبا

با حکم سیدتقی سهرابی؛ مدیر کل روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما، مهدی قلی‌نژاد سعید‌آبادی به عنوان مدیر روابط‌عمومی مرکز پویانمایی صبا جایگزین حسین محمودی شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در پی تغییر مدیر روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، ظهر امروز با حکم سیدتقی سهرابی؛ مدیر کل روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما، مهدی قلی‌نژاد سعید‌آبادی به عنوان مدیر روابط‌عمومی مرکز پویانمایی صبا جایگزین حسین محمودی شد.

بر پایه این گزارش، در مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا که با حضور فهیمه کوه خضری؛ مدیر روابط عمومی معاونت سیما، محمدرضا پورحسن؛ مدیر روابط عمومی شبکه یک سیما، حسین ساری؛ مدیر مرکز پویانمایی صبا و رییس شبکه پویا و جمعی از مدیران مرکز پویانمایی صبا و شبکه پویا برگزار شد، حسین ساری طی سخنانی کوتاه از زحمات مدیران پیشین قدردانی کرد و گفت: در زمان مدیریت مدیران پیشین اتفاقات خوبی رخ داده است مانند رونمایی از آثار و جلسات نقد و بررسی در زمان امیر عباس بابالار که از سال 87 شروع و تا پایان مدیریت محمودی ادامه داشته است.

وی ادامه داد: یکی از کارهای مدیر جدید روابط عمومی این است که در هفته های آتی جلسات نقد و بررسی برای انیمیشن هایی که در حال پخش از صدا و سیما است را برگزار کند و ادامه دهد. همچنین طی روزهای آینده مراسم رونمایی از هفت پروژه تولیدی انیمیشن با نام های : «این چیه؟ به کارگردانی نادر یغمائیان»، «دشت تمشک؛ به کارگردانی زحل رضوی»، «کلیپ اولیای خدا؛ به کارگردانی مهدی عربانی»، «کلاس اولی ها؛ به کارگردانی محمدرضا امانی»، « سارا و سامان؛ به کارگردانی ناهید صمدی»، «یوز به کارگردانی علیرضا کاویان راد» و «وقف قاصدک ها به کارگردانی وحید شاکری» نیز در مرکز پویانمایی صبا برگزار خواهد شد.

در ادامه مراسم بعد از تقدیر و تشکر فهیمه کوه خضری از مدیران پیشین مرکز پویانمایی صبا، حکم مدیریت مهدی قلی‌نژاد سعید‌آبادی توسط حسین ساری به وی داده شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.