چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸

برنامه‌های امروز تئاتر فجر/

آغاز اجرای «اپرای لیلی و مجنون» غریب پور در تالار فردوسی

اپرای لیلی و مجنون غریب پور

پنجمین روز از جشنواره تئاتر فجر با اجرای 12 نمایش صحنه‌ای در تالارهای تهران،6 نمایش خیابانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر، باغ هنر خانه هنرمندان و ندامتگاه اوین برگزار می‌شود. همچنین «اپرای عروسکی لیلی و مجنون» اولین اجرای خود را در تالار فردوسی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، امروز در تالار وحدت نمایش«خانه برنارد آلبا» به کارگردانی کالیکتو پیتو از کشور آلمان یک اجرا در ساعت ۱۸ انجام می دهد. تماشاخانه سنگلج نیز نمایش «کالیگولا» به کارگردانی سید سعید کاظمیان در نوبت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به نمایش در می آید.

 

مجموعه تئاتر شهر نیز امروز در تالار چهارسو  نمایش«کوپن» به کارگردانی سید جواد روشن در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ روی صحنه می رود، همچنین در تالار قشقایی نمایش«سنگ بست» به کارگردانی محمد مهدی خاتمی در نوبت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰میزبان تماشاگران خواهد بود و نمایش«قصه ظهر جمعه» به کارگردانی سید محمدمساوات نیز در ساعات ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه اجرا می شود. از دیگر اجراهای مجموعه تئاتر شهر نمایش«مثل تو،وقتی که خوابی» به کارگردانی شکوفه طاهری است که در ساعات ۱۶:۳۰و ۱۸:۳۰ در کارگاه نمایش روی صحنه می رود.



«ابولهول»عنوان نمایشی است که قرار است در تالار هنر اجرا شود.این نمایش به کارگردانی داوود پورحمزه، در ساعت های ۱۷ و ۱۹ میزبان تماشاگران خواهد بود.درخانه نمایش اداره تئاتر نیز نمایش«مخزن» به کارگردانی مهدی رضایی اختصاص دارد که در ساعات ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ به نمایش در خواهد آمد.  تالار حافظ نیز امروز نمایش مشترک ایران ارمنستان با عنوان«p۲» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی در ساعات ۱۸ و ۲۰ اجرا می شود.


تالار فردوسی که از روز چهارشنبه ۲ بهمن به جمع تالارهای اجرای آثار صحنه ای می پیوندد به «اپرای عروسکی لیلی و مجنون» کار بهروز غریب پور اختصاص دارد. این نمایش تا پایان جشنواره، به اجرای خود ادامه می دهد. با اجرای نمایش«ریچارد دوم» کار مهدی کوشکی در تالار استاد شکیبایی تماشاخانه سه نقطه, اجراهای صحنه ای دراین تماشاخانه آغاز می شود. این نمایش در ساعت ۱۸:۳۰ اجرا می شود. نمایش «تنها در میان جمعیت» به کارگردانی آنا دورادورنو از ایتالیا در سالن استاد سمندریان و در نوبت های ۱۸ و ۲۰:۳۰ به اجرا در می آید.


امروز در بخش خیابانی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر،  نمایش های «خلیج فارس» به کارگردانی رمضان زاده و ناصری، «سفردل» کار نگین سرکانی، «گیشه یار» به کارگردانی علی بیداوسی، «چوپان ها» به کارگردانی علی محمد رادمنش و «املت با گوجه ایرانی» به کارگردانی میثم سر آبادانی اجرا می شود، همچنین نمایش «سوغات خلیج فارس»به کارگردانی احمدرضا قربانی نیز در ندامتگاه اوین به اجرا در خواهد آمد.


سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا ۱۲ بهمن در تهران و دیگر استان های کشور ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.