چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

پوستر فیلم سینمایی «خانوم» رونمایی شد

پوستر خانوم

پوستر فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان که در بخش مسابقه فیلم های اول سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس تینا پاکروان که تا پیش از این به عنوان بازیگر،دستیار کارگردان و مدیر تولید در سینمای ایران فعالیت کرده بود امسال با ساخت اولین فیلم بلند سینمای خود در جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

تینا پاکروان در این فیلم اپیزودیک روایت سه زن از سه قشر از جامعه امروز ایران را بیان می کند  که در زندگی مشترک با همسرانشان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما...

«خانوم» در بخش مسابقه  فیلم های اول سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد و گفته می شود یکی از آثار فمنیستی سینمای ایران است.

پوستر این فیلم را احمدرضا شجاعی طراحی کرده است که تاکنون طراحی پوستر فیلم هایی از قبیل وقتی همه خوابیم (بهرام بیضایی)، سنتوری (داریوش مهرجویی)، اخراجی ها 2(مسعود ده نمکی)، دایره زنگی (پریسا بخت آور) و... را به عهده داشته است و امسال نیز برای طراحی پوستر فیلم ساکن خانه چوبی (حسین لیالستانی) کاندیدای بهترین پوستر در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شد.

پوستر خانوم

در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون امين حيايی، شقايق فراهانی، سيامك انصاری، اشكان خطيبی، انديشه فولادوند، پانته‌آ پناهی‌ها، فهيمه رحيم‌نيا، نقی سيف‌جمالی، حمیرا اعظمی. سوگل خالقی. مجتبی طهماسبی. رضا عزیزی و بهزاد فراهانی به ایفای نقش می  پردازند .
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.