جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

نگار جواهریان و باران کوثری در «موقت» همبازی شدند

باران کوثری و نگار جواهریان در مراسم چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران

فیلم سینمایی «موقت» اولین ساخته امیر عزیزی موفق به کسب پروانه ساخت شده است. قرار است باران کوثری، نگارجواهریان و بابک کریمی در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش بپردازند.

حسن آقا کریمی؛ تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «موقت» به کارگردانی امیر عزیزی را دریافت کردیم و مشغول پیش تولید این کار هستیم.

وی در ادامه در مورد ژانر و قصه کار، اظهار داشت: «موقت» فیلمی در ژانر اجتماعی است و از قصه ویژه ای برخوردار است که در دو سه روز می گذرد.

آقاکریمی که خود تهیه کنندگی این کار را برعهده دارد در ادامه در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری کار، اظهار داشت: ما 45 جلسه فیلمبرداری در نظر داریم و همه لوکیشن های کار در شهر تهران است.

وی در ادامه در مورد بازیگران و مخاطبان این فیلم، اظهار داشت: فیلم برای مخاطب بزرگسال ساخته خواهد شد و قرار است باران کوثری، نگار جواهریان وبابک کریمی در این فیلم به ایفای نقش بپردازند.

حسن آقاکریمی در پایان این گفت وگو در مورد زمان کلید خوردن کار، اظهار داشت: این فیلم 15 روز دیگر کلید خواهد خورد.

بنابراین گزارش، حسن آقا کریمی متولد 1336 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته سینما وتلویزیون از مجتمع دانشگاهی هنر در سال 1361 است و فعالیت خود را در سینما از سال 1355 با فیلم کوتاه «آرتیست» به عنوان مدیر تولید آغاز کرد. فیلم سینمایی «کویر مرگ» اولین ساخته بلند این کارگردان است.


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.