جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

امروز با تئاتر فجر/

«سه جلسه تراپی و یک مهمانی» برای «چوپان‌ها»ی تئاتر فجر

تئاتر شهر

در هفتمین روز از جشنواره تئاتر فجر نمایشهایی از جمله نمایش «سه جلسه تراپی و یک مهمانی» به کارگردانی افسانه ماهیان و نمایش «چوپان ها» در بخش خیابانی تئاتر فجر اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، امروز و در هفتمین روز از برگزاری جشنواره تئاتر فجر، تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر، میزبان نمایش «من تمامی مردگان بودم» به کارگردانی عبدا... برجسته در ساعت ۱۹ می‌شود؛ همچنین در تالار چهارسو نیز نمایش «سه جلسه تراپی و یک مهمانی» به کارگردانی افسانه ماهیان در ساعات ۱۸ و ۲۰:۳۰ اجرا می شود؛ نمایش «در همین نزدیکی» به کارگردانی جلال تجنگی در ساعات ۱۷:۳۰و ۲۰ در تالار قشقایی به روی صحنه می رود؛ تالار سایه نمایش «خانه پاکیزه» به کارگردانی مانلی حسین‌پور و در کارگاه نمایش نیز «مجردها» کار پوران مرادی در نوبت‌های ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود.

 

تالار سنگلج در هفتمین روز جشنواره میزبان نمایش «چند ریشتر حرف تب‌دار» به کارگردانی محمد شاکری است که در ساعات ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود. در تالار هنر نمایش «سمفونی استخوان‌های ترک خورده» به کارگردانی سعید خیراللهی در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ اجرا می‌شود. خانه نمایش اداره تئاتر نیز در این روز میزبان اجرای نمایش «همه چیز درباره آقای ف» به کارگردانی هادی عزیزی است که در ساعات ۱۶:۳۰و۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود. همچنین نمایش «کاریزما» به کارگردانی حامد مهریزی‌زاده در ساعات ۱۸ و ۲۰ در تالار حافظ به روی صحنه می رود.

 

 اْپرای عروسکی «لیلی و مجنون» به کارگردانی بهروز غریب‌پور در ساعت ۱۹ تالار فردوسی به روی صحنه می رود. سالن‌های تماشاخانه ایرانشهر نیز در این روز شاهد اجرای دو نمایش «مرد بالشی» کار محمد یعقوبی و آیدا کیخانی و «گلوله جادویی» به کارگردانی احمد ایرانی‌خواه است. نمایش «مرد بالشی» در ساعات ۱۷ و ۱۹:۳۰سالن استاد ناظرزاده کرمانی و «گلوله جادویی» در نوبت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ سالن استاد سمندریان اجرا می‌شوند. در سالن استاد انتظامی اجرای نمایش «خیال بی‌خیال» به کارگردانی احسان فاضلی در دو سانس ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

 

تماشاخانه سه نقطه در این روز سومین اجرای نمایش «ریچارد دوم» کار مهدی کوشکی را در ساعت ۱۸:۳۰ پشت سر می‌گذارد. اجرای ۶ نمایش خیابانی نیز از جمله برنامه‌های این روز در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است. محوطه تئاتر شهر میزبان نمایش‌های «باشلوق» به کارگردانی مهدی صالحیار، «املت با گوجه ایرانی» به کارگردانی میثم سرآبادانی ، «چوپان‌ها» به کارگردانی محمدعلی رادمنش، «میارجلی» به کارگردانی محمد اشرف دستیار و «انتظار عطر یوسف» به کارگردانی مشترک ذبیحی و اسدی مرام خواهد بود که از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به فاصله هر نیم ساعت اجرای دیگر خواهند شد. نمایش «باشلوق» یک اجرا در ساعت۱۷ و در باغ‌هنر خانه هنرمندان ایران انجام می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.