جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

در ششمین روز از جشنواره تئاتر فجر/

بازار تئاتر ایران با معرفی پنج تئاتر ایرانی آغاز به کار کرد

تئاتر فجر

بازار تئاتر با حضور گروه های شرکت کننده ، دبیر جشنواره و مهمانان خارجی حاضر در جشنواره امروز در تالار وحدت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، چهارمین بازار تئاتر ایران در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور قادر آشنا در طبقه دوم تالار وحدت افتتاح شد. قادر آشنا، دبیر جشنواره تئاتر فجر در آغاز «بازار تئاتر ایران» گفت: گروه‌های تئاتری ما خود به طور مجزا با یکدگیر می‌توانند ارتباط داشته باشند اما این بازر می‌تواند مسیر منطقی‌تری را پیش رویشان بگذارد.

 

وی بیان کرد: این گردهم آیی برای آشنایی بیشتر با کارهای یکدیگر و دعوت از کارهای نمایشی یکدیگر است. گرچه می دانیم گروه ها با هم ارتباط خوبی برقرار می کنند اما این مسیر ، مسیر منطقی تر و عادلانه تری است. همه گروه های حرفه ای در این جشنواره حضور دارند و این ارتباط باعث حضور گروه ها در کشورهای همدیگر می شود.

 

گفتنی است، فعالیت بازار با معرفی پنج گروه تئاتر ایران آغاز شده و پنج گروه تئاتری دیگر نیز شنبه 5بهمن فعالیت های خود را برای حاضران معرفی خواهند کرد. بخش بازار تئاتر ایران در جشنواره سی و دوم تئاتر فجر میزبان، 10گروه از ایران است که شامل گروه های «آدونای» به سرپرستی حسن باستانی،«آنو» به سرپرستی احمد کچه‌چیان،«مکث» به سرپرستی رضا ثروتی،«کوانتوم» به سرپرستی آرش دادگر،«تی ترک» به سرپرستی ابراهیم پشت کوهی،«بدن دیوانه» به سرپرستی یاسر خاسب،«WE» به سرپرستی نصیر ملکی جو،«نقاب» به سرپرستی خیرا.. تقیانی‌پور و جواد نوری،«نوروز هنر» به سرپرستی ذوالفقاری و گروه علیرضا کوشک جلالی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.