شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

«جنون سیاه: تله» سال 93 وارد بازار گیم می‌شود

بازی جنون سیاه:تله

بازی «جنون سیاه:تله» از تولیدات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که 70 درصد از مرحله تولید آن سپری شده، سال 93 وارد بازار گیم می‌شود.

به گزارش سینماپرس، بازی «جنون سیاه:تله» در قالب سبک سوم شخص تيرانداز و گونه (ژانر) اکشن وحشت تولید شده است.

براساس این گزارش، ژانر علمی تخیلی و وحشت از گونه‌های متفاوت و جذاب در دنیای بازیسازی بوده و به علت نیاز به قدرت هنری و فنی بالا، توسعه آنها چندان ساده نیست اما با این وجود اکنون بازی‌های بسیار زیبایی از این نوع درکشور در حال تولید است.

بازی رایانه ای «جنون سیاه:تله» به طراحی هادی جعفری منفرد و با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای در شرکت فن آوران توسن گام در حال تولید بوده و اواسط سال آینده در شبکه توزیع قرار می گیرد.

بازی یاد شده دارای داستاني کاملا ايراني بوده که برگرفته  از اسطوره کهن ضحاک در شاهنامه فردوسي است. در واقع «جنون سیاه:تله» روايتي نو از مفاهيم نهفته در آن اسطوره کهن که در فضايي علمي-تخيلي در آينده رخ مي دهد، است.

 عنصر داستان در اين بازي بسيار بيشتر از معمول بازي هاي ساخته شده مورد توجه بوده و اين روند در گستردگی بازي نامه مشخص است . داستان «جنون سیاه:تله» که در آينده اي نامعلوم رخ مي دهد، حکايت پليس جواني است که در يکي از روزهاي عادي کاري‌اش، ناگهان با پديده اي عجيب و موجوداتي ناشناخته روبه رو مي شود که حاصل نبوغ دانشمندي شيطان صفت هستند. این داستان از يک سو چشم به آينده اي تاريک براي جهان  و از سوي ديگر نگاهي به اسطوره هاي کهن و باستاني دارد.

«جنون سیاه:تله» با دارا بودن حدود 10 ساعت گيم پلي، تجربه اي جدید از بازي هاي ايراني را در مقابل  مخاطبانش قرار داده  و بازيکنان در این گیم ایرانی با محيط هايي متنوع و خيره کننده روبه رو می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.