دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲

ساداتیان: «جامه‌دران» به بهشت زهرا رسید/ پروژه سینمایی تسخیر لانه جاسوسی در مرحله انتخاب کارگردان است

جامه دران

سیدجمال ساداتیان گفت: در حال حاضر «جامه‌دران» را در لوکیشن بهشت زهرا فیلمبرداری می‌کنیم و پس از سه روز دیگر از تهران به لوکیشن‌های شمال کشور خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «جامه دران» به کارگردانی حمید قطبی و تهیه کنندگی سیدجمال ساداتیان که  فیلمبرداری آن در ۱۵ دی ماه تهران آغاز شده بود در روز های آینده به ‌شمال و غرب کشور خواهد رفت،‌ «جامه دران» موضوعی اجتماعی دارد که براساس یکی از رمان‌های ناهید طباطبایی به همین نام نوشته شده است.

سید جمال ساداتیان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: در حال حاضر در لوکیشن بهشت زهرا فیلمبرداری می کنیم و فکر می کنم تا سه روز دیگر در تهران کار داشته باشیم و بعد از آن به لوکیشن های شمال کشور خواهیم رفت که ۱۵ جلسه فیلمبرداری هم در آنجا خواهیم داشت.

ساداتیان گفت: تا به حال همه بازیگران اصلی جلو دوربین رفته اند و امیدواریم گروه با همین سرعت به کار خود ادامه دهد و قصد داریم تدوین همزمان فیلم را طی چند روز آینده آغاز کنیم.

وی افزود: برای پروژه تسخیر لانه جاسوسی هم باید بگوییم روی چند کاندید فکر کرده ایم و به جمع بندی نهایی هم رسیده ایم و در روز های آینده کارگردان این پروژه را اعلام خواهیم کرد.

داستان «جامه‌دران»، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی، هانیه توسلی بازیگران فیلم سینمایی «جامه‌دران» هستند و فیلمبرداری «جامه‌دران» را علی محمد قاسمی و صدابرداری را یدالله نجفی برعهده دارند، هم‌چنین بابک کریمی طراح صحنه و لباس و ایمان امیدواری طراح گریم را بر عهده دارند.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.