دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱

کاوش: سینماهای خارج از جشنواره فجر اکران را ادامه می‌دهند / از طرح «سینما سلام» باید استقبال شود

حبیب کاوش

حبیب کاوش؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه جلسه امروز این شورا برگزار نشده است گفت: به دلیل آغاز جشنواره فیلم فجر این جلسه برگزار نشد، چراکه اکثر سینماهای سرگروه، فیلم های جشنواره را اکران خواهند کرد و سایر سینماها هم به اکران فیلم های در حال اکران ادامه خواهند داد.

حبیب کاوش؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه جلسه امروز این شورا برگزار نشده است به سینماپرس گفت: به دلیل آغاز جشنواره فیلم فجر این جلسه برگزار نشد، چراکه اکثر سینماهای سرگروه، فیلم های جشنواره را اکران خواهند کرد و سایر سینماها هم به اکران فیلم های در حال اکران ادامه خواهند داد.

وی درباره طرح سینما سلام که در روز پنج‌شنبه تمامی سینماها رایگان خواهد بود، افزود: هر طرحی که منجر به آشتی مخاطب با سینماها شود باید از آنها استقبال شود ولی ما در جریان این تصمیم گیری نیستیم.

کاوش درباره تعداد فیلم‌های زیادی که در حال اکران است، گفت: اصولا شش‌ ماه دوم سال را ما به فیلم هایی که توانایی قرار داد بستن با سرگروه‌ها را ندارند اختصاص می دهیم و هر سال به همین شکل است و این فیلم‌ها اجازه اکران به شکل آزاد می گیرند، البته سرگروه‌ها تمایل به قرارداد بستن با این فیلم‌ها را ندارد و اکران آزاد هم ارتباطی به قوانین شورای صنفی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که در ایام جشنواره فیلم فجر «شورای صنفی» تشکیل جلسه نخواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.