چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

امروز با جشنواره تئاتر فجر/

«صلیب سرخ» امروز وارد تئاتر شهر می‌شود

اجرای نمایش های خیابانی در محوطه تئاتر شهر در جشنواره سی یکم

13 نمایش در دوازدهمین روز از جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه خواهد رفت. نمایش «صلیب سرخ» به کارگردانی اکبر آیین و «آشپزی ناتنا» کاری از کشور کره جنوبی از جمله نمایش‌هایی است که در این روز اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نمایش «آشپزی نانتا» به کارگردانی سونگ سوونگ وان از کره جنوبی در ساعات ۱۶:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار وحدت اجرا می شود. همچنین نمایش  «مده آ»  به کارگردانی میلاد نیک آبادی در ساعات ۱۸ و ۲۰ :۳۰ در تالار چهارسو و نمایش «اپیدمی طاعون» نیز به کارگردانی امیر رجبی در ساعات ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ اجرا می شوند.تالار سایه نیز امروز میزبان نمایش «مگافونیا» به کارگردانی میلاد حسینی است که در ساعات ۱۷ و ۱۹ اجرا خواهد شد. در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش «صلیب سرخ» به کارگردانی اکبر آیین در دو سانس ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ اجرا می شود.


تماشاخانه سنگلج امروز میزبان نمایش «جن هایی که سال اسب می آید» به کارگردانی کریم علی خواه بوده که  در ساعت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود.نمایش «موومان» به کارگردانی مرتضی غفاری نیز در روز دوازدهم از جشنواره به خانه نمایش اداره تئاتر در دو سانس۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ اجرا می شود.در تالار حافظ نیز نمایش «یرما با تشت خالی» به کارگردانی مهران محمودزاده دهبارزی در نوبت های ۱۸ و ۲۰ و  تالار فردوسی نیز «اپرای عروسکی لیلی و مجنون» به کارگردانی بهروز غریب پور در ساعت ۱۹ اجرا می شود.


تماشاخانه ایرانشهر نیز امروز میزبان سه نمایش خواهد بود. در سالن استاد ناظرزاده کرمانی نمایش «ازدواج اجباری» به کارگردانی داریوش مودبیان در ساعات ۱۷ و ۱۹.۳۰ اجرا می شود. در سالن استاد سمندریان نمایش «کافه باله» به  کارگردانی گروهی کمپانی هرم از کشور فرانسه در ساعت ۱۸ میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود. همچنین سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان در این روز شاهد اجرای «تب تند ط!» به کار گردانی رضا رشادت است که در ساعات  ۱۷ و ۱۹ اجرا می شود. سالن استاد شکیبایی تماشاخانه سه نقطه میزبان نمایش «آش سرخ پشت پا» به کارگردانی بیژن مرادی  در ساعت ۱۸:۳۰ انجام می دهد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.