جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

شاهین یارمحمدی فیلم جدید غفارزاده را تدوین هم‌زمان می‌کند

مهرداد غفارزاده

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده، نهمین روز فیلمبرداری خود را سپری می‌کند و شاهین یار محمدی هم زمان با فیلمبرداری در حال مونتاژ همزمان این کار است.

مهرداد غفارزاده، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده»، اظهار داشت: در حال حاضر نهمین روز فیلمبرداری این کار را پشت سر گذاشتیم و حدود ۱۵ درصد کار پیش رفته است و همه بازیگران بازیگران اصلی از جمله همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیر حسین رستمی، نادر فلاح و ... جلوی دوربین رفته اند.

وی در ادامه افزود: مونتاژ همزمان فیلم توسط شاهین یارمحمدی در حال انجام است و صحبت های مقدماتی با امیر توسلی برای آهنگسازی کار انجام شده که هنوز منجر به عقد قرارداد نشده است.

کارگردان «گیرنده» در ادامه در مورد بازیگر کودک ارشیا طالبی این فیلم نیز، توضیح داد:  بازیگر نوجوان این فیلم بعد از تمرینات مکرر به راحتی توانسته است با نقش ارتباط برقرار کند و یکی از استعداد خوبی بازیگری کودک به شمار می رود.

وی در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: حدود ۸۵ درصد کار باقی مانده و به دلیل اینکه در فصل زمستان هستیم تاکنون هیچ گونه مشکل آب و هوایی نداشتیم و طبق برنامه ریزی کار به صورت منظم به پیش می رود.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد عفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان نه روز است که آغاز شده است.

این فیلم به نویسندگی مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توکاج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمید رضا غفارزاده، دستیار برنامه ریز: سحر زرندی، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، دستیار سوم کارگردان: مازیار نوروزی، عکاس: علی احسانی، فیلمبردار پشت صحنه: پیام نصیری، دستیار تهیه کننده: حسین الماسیف مسئول امور مالی و حسابداری: علیرضا بختیاری.

«دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.