شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰

با تماشاگران کاخ جشنواره؛

حجت الاسلام سلیمانی: «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» مشکلی را بدون ارائه راه‌حل مطرح می‌کند

حجت الاسلام سلیمانی

فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح‌الله حجازی در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر به نمایش گداشته شد، حجت الاسلام سلیمانی در رابطه با این فیلم عنوان کرد:

حجت ااسلام حسین سلیمانی، از حاضران در کاخ جشنواره در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس پس از اکران فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در رابطه با این فیلم عنوان کرد: نگاه من در رابطه با این فیلم نه نگاهی منفی و نه نگاهی کاملا  مثبت بود و فکر می کنم که نقاط مثبت و منفی در این فیلم در کنار یکدیگر قرار داشتند. این فیلم در حقیقت معضلی را مطرح کرده و می گوید چنین مشکلی هست اما در واقع راه حلی برای آن ارائه نمی دهند و من تقریبا از اواسط فیلم می توانستم حدس بزنم که فیلم چگونه به پایان خواهد رسید. فیلم موضوعی اجتماعی دارد و مشکلی را مطرح کرده اما راه حلی برای آن ارائه نمی دهد و شاید این یکی از نکات قوت و ضعف فیلم باشد.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» بیشتر موقعیت محور بود و ریتم کند این فیلم نیز از دیگر نکاتی بود که می توانم به آن اشاره کنم. می توان گفت سبک این فیلم با توجه به اینکه تلاش کرده بود به نوعی به فیلم های اصغر فرهادی نزدیک بشود اما بیشتر شبیه به یک تله فیلم بود.

وی خاطر نشان کرد: به نطر من این فیلم یک فیلم ساده با اتفاقی ساده بود. در این فیلم یک خانواده سنتی در برابر زوجی امروزی قرار گرفته بودند که این تقابل میان سنت و مدرنیته در این فیلم به خوبی به نمایش گذاشته شده بود ضمن اینکه با توجه به موضوع فیلم می توان گفت که بیش از آنکه فیلم در رابطه با آقای محمودی باشد در رابطه با رامتین و مهسا بود و توجه مخاطب در طول فیلم به رابطه این زوج جلب می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.