یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱

با هنرمندان در برج میلاد/

باران کوثری: مخاطبان در انتظار فیلم‌های کارگردانان سرشناس در جشنواره بودند

باران کوثری در فیلم سینمایی «قصه ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد

باران کوثری پس از نمایش فیلم «قصه ها» در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفت و گو با سینماپرس عنوان کرد: مخاطبان در انتظار مشاهده فیلم های کارگردانان سرشناس در جشنواره بودند.

باران کوثری، در حاشیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با استقبال از فیلم سینمایی «قصه‌ها» که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است، عنوان کرد: فکر می‌کنم چنین جمعیتی در روزی برفی مثل امروز نشان از این دارد که نه تنها فیلم رخشان بنی اعتماد بلکه همه در انتظار دیدن فیلم های خوب و فیلم های کارگردانان سرشناسی هستند که در جشنواره حضور دارند. طبیعتا رخشان بنی اعتماد نیز از جمله کارگردان هایی است که کار وی در جشنواره با استقبال مواجه شد.

این بازیگر ادامه داد: فکر می کنم که فضای امسال جشنواره، فضای خوبی برای حضور سینماگرانی است که در گذشته فیلم ساخته بودند، امسال همه خوشحالی سینماگران این است که به حقوق طبیعی خود که همان گرفتن پروانه نمایش و پروانه ساخت است رسیده اند و این لطفی به کسی نیست اما امیدوارم که به سال‌های طلایی سینما که شاهکار سینمای ایران در آن ساخته شده است برسیم و به آن نزدیک بشویم.

گفتنی است که فیلم سینمایی «قصه ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و با بازی بازیگرانی چون گلاب آدينه، صابر ابر، فرهاد اصلاني، بابک حميديان، نگار جواهريان، ريما رامين‌فر، حبيب رضايي، عاطفه رضوي، مهراوه شريفي‌نيا، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنيان، باران کوثري، پيمان معادي، فاطمه معتمدآريا، حسن معجوني، مهدي هاشمي در دومین روز از جشنواره به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.