یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰

با منتقدان در سی و دومین جشنواره فیلم فجر

خرازی ها:«روزگاری عشق و خیانت» بدون اغراق ماهیت صهوینیست را بر ملا می کند

روزگاری عشق و خیانت

یک منتقد با بیان اینکه فیلم جدید داوود بیدل یکی از برترین آثار جشنواره است، گفت: این فیلم بدون اغراق و پیامهای شعاری ماهیت صهیونیست را بر ملا می کند.

شهرام خرازی ها منتقد سینما که ظهر امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد  در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بیدل ، اظهار داشت: «روزگاری عشق و خیانت» یکی از برترین آثار شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر است.

وی در ادامه افزود: این فیلم بدون توسل به اغراق و پیام های شعاری به خوبی ماهیت صهیونیست را بر ملا کرد.

عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در ادامه خاطرنشان کرد: «روزگاری عشق و خیانت» فیلمی است که هم مصرف داخلی دارد و هم در سطح بین المللی قابل عرضه است. مسلماً جشنواره های فرنگی به چنین آثاری مجال خودنمایی نخواهد داد و این وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که زمینه عرضه بین المللی فیلم سینمایی «روزی روزگاری عشق و خیانت» را مهیا کرد.

خرازی ها تصریح کرد: فیلم از سناریوی حساب شده و محکمی برخوردار است و مهمترین امتیاز فیلم باورپذیر ساختن رخدادهای تاریخی است و باوراندن کاراکترهایش. شخصیت پردازی در این فیلم بسیار حرفه ای به انجام رسیده است.

این منتقد و روزنامه نگار در ادامه تصریح کرد: فیلم سینمایی «روزی روزگاری عشق و خیانت» از ریتم مناسبی برخوردار است و تماشاگر از تماشای آن به هیچ وجه خسته نخواهد شد.

خرازی ها در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: مفهوم حکومت پنهان صهیونیست ایده بنیادین این فیلم محسوب میشود. متاسفانه تعداد این قبیل آثار در سینمای ایران اندک شمار است. جشنواره فیلم فجر هر ساله باید حداقل ده فیلم حاوی پیامهای ضد صهیونیستی ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.