دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶

در گفت‌وگوی اختصاصی با سینماپرس؛

ایوبی: رضایت عمومی مردم و اهالی سینما از فیلم‌های جشنواره امیدبخش است

ایوبی

رییس سازمان سینمایی که عصر امروز برای بازدید از کاخ جشنواره و بازار فیلم در محل جشنواره فیلم فجر حاضر شد با اشاره به فضای تلخ برخی فیلم های حاضر در جشنواره به سینماپرس گفت: رضایت عمومی مردم و اهالی سینما از فیلم های جشنواره امید بخش است.

حجت الله ایوبی که عصر امروز برای بازدید از کاخ جشنواره و بازار در محل جشنواره فیلم فجر حاضر شد با اشاره به فضای خوب جشنواره درباره فضای تلخ فیلم های حاضر در جشنواره در گفت و گو با سینماپرس گفت: امیدوارم سال آینده فیلم هایی با فضای تلخ کمتر شود و ساز و کار ما باید به این شکل باشد که با هنرمندان و سینماگران مهربان باشیم، فضایی آرام را ایجاد کنیم که امید بخش باشد و مشکلاتشان کمتر شود و از طرفی مشکلات جامعه هم رو به بهبودی باشد که در نهایت به ساخت فیلم خوب کمک می کند، البته همه فیلم های جشنواره امسال تلخ نیستند و فیلم های خوبی هم داریم که طی روزهای آینده به نمایش در خواهند آمد.

رییس سازمان سینمایی در پاسخ به اینکه ویژگی جشنواره امسال چیست، گفت: رضایت عمومی در نگاه مردم و اهالی سینما که می بینم برای این جشنواره امید بخش خواهد بود که باعث ویژگی سی و دومین جشنواره فیلم فجر شده است.

گفتنی است، رسول صادقی (مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی) و ابراهیم داروغه زاده (رئیس کاخ جشنواره) در این دیدار حجت الله ایوبی را همراهی می کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.