سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴

نمایش فیلم های بخش مستند از فردا در برج میلاد آغاز می شود

پوستر جشنواره سی و دوم فیلم فجر

از فردا؛ چهارشنبه؛ 16 بهمن با آغاز نمایش فیلم های بخش مستند در برج میلاد، شش فیلم مستند در این بخش برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فردا؛ ۱۶ بهمن و با شروع پنجمین روز از جشنواره بین المللی فیلم فجر، نمایش فیلم های مستند در برج میلاد برای اهالی رسانه آغاز خواهد شد. در این روز۶ فیلم مستند به روی پرده خواهد رفت.

 

فیلم مستند «درپناه بلوط» به کارگردانی مهدی نورمحمدی، ساعت ۱۱ در سینماحقیقت برج میلاد به نمایش در خواهد آمد، همچنین ساعت ۱۵ فیلم مستند «صورت های ابریشمی» به کارگردانی اکبر ناظمی و در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه نیز فیلم مستند «باد برباغ نظر» به کارگردانی پویان کاظمی به نمایش در خواهد آمد.

 

بر پایه این گزارش در این روز فیلم مستند «شناسنامه» به کارگردانی محمد رضا هاشمیان در ساعت ۱۸ و مستند «کمی بالاتر» به کارگردانی لقمان خالدی در ساعت ۱۹:۳۰ به نمایش در خواهد آمد. همچنین در ساعت ۲۱ نیز مستند «شش قرن و شش سال» به کارگردانی مجتبی میرطهماسب به عنوان آخرین مستند در اولین روز از آغاز نمایش های بخش مستند جشنواره در برج میلاد به نمایش درخواهد آمد.

 

گفتنی است که خانه هنرمندان نیز فردا طبق روال هرروزه جشنواره دو مستند به نمایش در خواهد آمد. مستند «خاطراتی برای تمام فصول» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی در ساعت ۱۷ و مستند «باد برباغ نظر» به کارگردانی پویان کاظمی در ساعت ۱۹ عنوان دو مستندی است که در خانه نمایش به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

انتهای پیام/  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.