چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

با هنرمندان در کاخ جشنواره؛

اسعدیان: نگارش «دا» همچنان ادامه دارد/فیلمبرداری «ضد نور» به دلیل بار ش برف متوقف شد

مایون اسعدیان

همایون اسعدیان از توقف فیلمبرداری «ضد نور» به دلیل بار ش برف سنگین در انزلی خبر داد و گفت: نگارش سریال «دا» همچنان ادامه دارد.

همایون اسعدیان؛ کارگردان و تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر تهیه کنندگی فیلم سینمایی «ضد نور» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی را برعهده دارم. فیلمبرداری این کار به دلیل بارش برف سنگین در انزلی متوقف شده است.

کارگردان «طلا و مس» در ادامه افزود: تا کنون حدود ۳۰ درصد کار فیلمبرداری شده است.که طبق برنامه ریزی اگر بارش برف به اتمام برسد کار ۴۵ جلسه فیلمبرداری خواهد داشت.

بنابراین گزارش، پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، پانته آ پناهی و هومن سیدی بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل میدهند.

فیلم سینمایی «ضد نور» درباره مسئله طمع در جامعه امروزی است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی‌حسینی و تایماز افسری انجام شده است.

علیرضا برازنده، مدیر فیلمبرداری و مجید کریمی، مدیر تولید این پروژه هستند. امین قوامی نیز دستیار کاوه سجادی حسینی در این پروژه است.

کارگردان «شوخی» در ادامه در مورد سریال «دا» نیز گفت: نگارش این کار همچنان ادامه دارد. نگارش اولیه این سریال ۲۶ قسمتی یک ماه پیش به پایان رسید و پس از ارائه آن به حوزه هنری و بیان نظرات و پیشنهادات آن‌ها حالا یک ماه است که نوبت به نگارش متن اصلی رسیده است.

کارگردان «بوسیدن روی ماه» در ادامه خاطرنان کرد: پس از تکمیل نگارش فیلم‌نامه بلافاصله وارد پیش‌تولید سریال «دا» خواهیم شد. البته فکر می کنم کلید خوردن فیلم «دا» به دو سال آینده موکول شود زیرا در حال تحقیق و نوشتن فیلمنامه هستیم.

بنابراین گزارش، سریال «دا» اقتباسی است از کتاب پرفروش «دا» که مجموعه خاطرات سیده زهرا حسینی از هشت سال دفاع مقدس است. این سریال به‌ سفارش حوزه هنری به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی همایون اسعدیان برای پخش در تلویزیون ساخته خواهد شد.

این سریال قرار است در ۲۶ قسمت تهیه شود و لوکیشن اصلی این سریال در خرمشهر تصویربرداری خواهد شد.

فیلم‌نامه این سریال یک ماه پیش پایان پذیرفت اما حوزه هنری به‌عنوان تهیه‌کننده کار اصلاحاتی روی فیلم‌نامه داشت که اسعدیان هم اکنون مشغول اعمال آن اصلاحات است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.