چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲

همراه با فیلم های مستند در برج میلاد/

نمایش هفت فیلم در دومین روز از اکران فیلم های مستند در کاخ جشنواره

لوگو جشنواره فیلم فجر

در دومین روز از اکران فیلم های مستند در برج میلاد، فردا؛ پنج شنبه، هفت فیلم مستند در کاخ جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فردا؛ پنج شنبه و در دومین روز از نمایش فیلم های مستند در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر هفت فیلم در این بخش به نمایش گذاشته خواهد شد. مستند «خانه سیمین و جلال» به کارگردانی پریسا عشقی در ساعت ۱۱ فردا در سینما حقیقت برج میلاد به نمایش در خواهد آمد. این مستند آغاز ساخت خانه‌ جلال و سیمین در سال ۱۳۳۱ تا زمان مرگ سیمین دانشور و آنچه که در این سال‌ها بر این خانه گذشته است، را به تصویر می‌کشد.

 

همچنین مستند «نرمین تولیچ: بازیگر» به کارگردانی محمدرضا عباسیان در ساعت ۱۳:۳۰ فردا اکران خواهد شد. این مستند در رابطه با یک بازیگر بوسنیایی است که در جریان جنگ دو پای خود را از دست داده است. مستند «لطفا بوق بزنید» به کارگردانی رضا فرهمند نیز در ساعت ۱۵ اکران خواهد شد، این مستند به زندگی قوم مسلمان میانمار در کمپ‌های موجود در هند می‌پردازد و سه شخصیت آمریکایی و لهستانی که درصدد از بین بردن موانع موجود برای حل مشکلات این مردم هستند.

 

مستند «بیوک آقا» به کارگردانی علیرضا انصاریان نیز در ساعت ۱۶:۳۰ اکران می شود، این مستند روایت کننده زندگی شخصیتی با همین نام است. «حیات در رگ های سرد» عنوان مستند دیگری به کارگردانی فتح الله امیری است که در ساعت ۱۸ به نمایش گذاشته می شود، این مستند در رابطه با طبیعت ایران است.

 

«ساعت صفر» به کارگردانی مشترک آزاده نوزاد مقدم و حسین سلامت و مستند «برای گونگادین بهشت نیست» به کارگردانی غلامرضا نعمت پور نیز در ساعات ۱۹:۳۰ و ۲۱ در برج میلاد اکران خواهد شد. مستند ساعت صفر درباره مهدی و علیرضا دو نوجوان ۱۸ و ۱۵ ساله با روحیات متفاوت است که به بیماری مادرزادی سی‌اف مبتلا هستند. همچنین مستند «برای گونگادین بهشت نیست» نیز در رابطه با یک نویسنده گمنام لر است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.