پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲

ششمین شماره نشریه روزانه جشنواره فیلم فجر منتشر شد/

از گفت و گو با بابک حمیدیان تا گزارش استقبال مردم از جشنواره

نشریه 6 جشنواره فجر

ششمین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با مطالبی همچون گفت و گو با پرکارترین بازیگر مرد جشنواره فجر و گزارشی از استقبال مردم از جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، ششمین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد. در ابتدای این مجله گزارشی از نشست خبری فیلم های «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش، «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار؛ «تمشک» به کارگردانی سامان سالور، «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی و همچنین دو کارگاه در رابطه با فیلمنامه نویسی آورده شده است.

گفت و گوی محمدرضا باباگلی؛ منتقد سینما با محمدمهدی عسگرپور در رابطه با فیلم سینمایی «مهمان داریم»، گفت و گو با پناه برخدا رضایی در رابطه با فیلم سینمایی «مادر دختر مادر» و گفت و گو با امیرحسین ثقفی و علی اکبر ثقی در رابطه  با فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» از جمله مطالبی است که در این نشریه گنجانده شده است.

 

نشریه 6 جشنواره فجر

گفت و گو با با بابک حمیدیان، پوریا پورسرخ، مهدی پاکدل و ایمان افشاریان از دیگر مطالب این نشریه هستند. در بخشی از این گفت و گو مهدی پاکدل در رابطه با فیلمنامه «فردا» عنوان کرده است: فیلمنامه «فردا» در واقع اقتباسی از سه حکایت مثنوی و معنوی مولاناست که از فیلتر ذهنی ما رد شده و به نوعی می شود گفت که به روز شده است. در نگاه اول این سه حکایت به نوعی به هم بی ربط هستند اما به لحاظ مفهومی یک ارتباط معنایی خاص با یکدیگر دارند. آخرین مطلب این نشریه نیز گزارشی از سینماهای مردمی است.

گفتنی است که ششمین نشریه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در 20 صفحه منتشر شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.