شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

به بهانه گرفتن بالاترین رأی مردمی؛

بازیگر «شیار 143»: مریلا زارعی با آنچه فکر می‌کردم خیلی تفاوت داشت/ برخی از دوستان به اشتباه تصور می کنند که من کرمانی هستم!

مریلا زارعی در پشت صحنه فیلم سینمایی «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار

بازیگر نقش یونس در فیلم سینمایی «شیار143» ضمن بیان اینکه اهل کرمان نیست و برای اولین بار بود که برای بازی در این فیلم به کرمان سفر کرده بود، در رابطه با حضور خود در این فیلم عنوان کرد: شخصیت یونس را دوست دارم و فکر می کنم که یونس در عین سادگی پیچیدگی های زیادی دارد.

سامان صفاری، بازیگر نقش یونس در فیلم سینمایی «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، با بیان اینکه این فیلم اولین تجربه حضور او در سینما محسوب می شود، اظهار داشت: حدود هفت سال است که در حوزه بازیگری فعالیت می کنم و پیش از این در حوزه تئاتر بوده ام، اولین تجربه من در حوزه تصویر با سریال «سقوط آزاد» به کارگردانی علیرضا امینی بود که پس از آن نیز به ایفای نقش در فیلم سینمایی «شیار143» پرداختم.

 

وی در رابطه با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «شیار143» عنوان کرد: برای نقش یونس کاندیدهای زیادی وجود داشت ولی در نهایت این نقش به من رسید که حضور روزبه سجادی حسینی تاثیر زیادی در ایفای نقش یونس بر من گذاشت. یونس نقشی کوتاه اما تاثیرگذار در این فیلم بود، یونس جوانی است که متعلق به دهه شصت است و قطعا جوانان آن دوره با جوانان دهه نود تفاوت دارند من از روز اول شروع کار برای آشنایی با شخصیت یونس به کرمان رفتم و در فضای روستا زندگی کردم و حتی لباس روستایی پوشیدم و با خانواده های روستایی معاشرت کردم.

 

این بازیگر جوان تصریح کرد: خیلی از افراد به اشتباه فکر می کنند که من کرمانی هستم در صورتی که اینطور نیست و من چیزی راجع به کرمان و لهجه کرمان نمی دانستم و یدالله شعبانی یکی از بازیگران این فیلم لهجه کرمانی را به ما آموخت. من احساس می کنم که نقش یونس ظرافت های خاصی داشت، شخصیت یونس در عین سادگی خیلی پیچیدگی داشت چون یونس کاراکتری بود که از ویژگی های او درونگرایی و سادگیش بود که این سادگی باید در این فیلم اجرا می شد. یونس باید شخصیتی دوست داشتنی می شد تا بیننده بتواند با او ارتباط برقرار کند.

 

وی در رابطه با همکاری با مریلا زارعی تصریح کرد: من فکر نمی کردم که وی انقدر با من صمیمی برخورد کند و با وجود تجربه چندین ساله خود در سینما بسیار دوست داشتنی و خاکی بود و در تمام پلان ها و صحنه ها در کنار من بود و به من کمک می کرد و این برای من خیلی خوشایند بود.

 

صفاری خاطر نشان کرد: احساس می کنم که شروع کارم در سینما با ایفای این نقش برایم خوش یمن باشد و خوشحالم که این نقش را بازی کردم البته بیشترین خوشحالی من به این خاطر است که نقشی را بازی کردم که با خود واقعی من تفاوت زیادی دارد و باید راجع به آن تحقیق می کردم و آگاهانه به ایفای آن می پرداختم.

 

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم که کارگردان ها بازیگران جوان را ببینندو به آنها توجه کنند، زیرا احساس می کنم که سینمای ما در شرایطی است که به بازیگران جدیدتری هم احتیاج دارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.