شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸

حواشی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر/

اصغر فرهادی تحت الحفظ در کاخ جشنواره به تماشای «خانه پدری» نشست!

اصغر فرهادی

اصغر فرهادی ساعتی پیش به صورت تحت الحفظ به کاخ جشنواره آمده و به تماشای فیلم سینمایی «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری نشست.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری از دقایقی پیش در کاخ جشنواره به نمایش گذاشته شد. این درحالی است که هنرمندانی چون مسعود کرامتی، دانیال حکیمی، افسانه چهره آزاد، بابک حمیدیان و... برای تماشای این فیلم در کاخ جشنواره حضور یافته اند.

اصغر فرهادی، کارگردان اسکاری سینمای ایران نیز ساعاتی پیش تحت الحفظ برای دیدن این فیلم سینمایی در کاخ جشنواره حضور یافت، این درحالی است که در کاخ جشنواره تنها اهالی رسانه، هنرمندان و منتقدان حضور دارند و این تدابیر امنیتی از سوی ستاد برگزاری جشنواره بی دلیل می نماید.

گفتنی است فیلم سینمایی «خانه پدری» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری و با حضور بازیگرانی چون  مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، نازنین فراهانی، حسین فلاح و ... تولید شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • محمد ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۶
    5 1
    چرا سایت شما امسال بر علیه جشنواره فجر و سازمان سینمایی شمشیر رو از رو بسته.وضعیت فیلمسازی و برگزاری جشنواره امسال که در ادامه سیستم قبلیه که آقای شمقدری رییسش بوده 
  • ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۰
    2 0
    حالا چرا تحت الحفظ هنرمند بايد مردمي باشه نمي خورنش كه اين چه كارهاييه باب ميكنند
  • ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۹
    3 0
    لطفا برای خودتان یک کارت تبریک بفرستید .با لابی اسکار گرفتن که این حرف ها رو نداره...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.