یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱

با هنرمندان در کاخ جشنواره/

حیایی: کار در «خانوم» تجربه متفاوتی را برایم رقم زد

امین حیایی بازیگر پرکار سینمای ایران

امین حیایی که با فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان در جشنواره امسال حضور یافته است، در رابطه با این فیلم سینمایی عنوان کرد: عوامل این فیلم حرفه ای بودند و کار در این فیلم سینمایی تجربه متفاوتی را برایم رقم زد.

امین حیایی با حضور در کاخ جشنواره در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، با بیان اینکه امسال با بیان اینکه امسال موفق به دیدن فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» شده است، اظهار داشت: این فیلم از نظر من کار بسیار زیبایی بود و بازی های خیلی متفاوت و خوبی هم از حامد بهداد و یکتا ناصر در این فیلم دیدم. همچنن فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان که خودم نیز در آن به ایفای نقش پرداخته ام دومین فیلمی است که در جشنواره دیدم.

 

وی در رابطه با ایفای نقش در فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان اظهار داشت: زمانی که این کارگردان جوان پیشنهاد ایفای نقش در این فیلم را به من داد و پس از اینکه من فیلمنامه را خواندم، قبول کردم. کاراکتر نویی که به من پیشنهاد شده بود و همچنین عوامل حرفه ای فیلم و همچنین شخص تینا پاکروان از جمله عوامل تاثیرگذاری بود که موجب شد در این فیلم به ایفای نقش بپردازم.

 

این بازیگر تصریح کرد: من در «خانوم» ایفاگر نقشی هستم که دو دست خود را از دست داده است و دچار بحران روحی و شرایط زندگی سختی شده است و وی به خاطر مشکلی که پیدا کرده است همه بار زندگی روی شانه همسرش افتاده و هیچ کاری از دستش برنمی آید و به همین دلیل احساس می کند که اگر نباشد شاید خیلی بهتر باشد.

 

حیایی در رابطه با تجربه همکاری با تینا پاکروان در مقام یک کارگردان خاطر نشان کرد: من قبلا در مقام تولید و مجری طرح با وی کار کرده بودم. به نظرم پاکروان کار خود را بلد است و کاملا حرفه ای عمل کرد و من هم به عنوان بازیگر سعی کردم که کار خود را به بهترین نحو انجام بدهم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.