یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۳

نهمین شماره نشریه جشنواره فیلم فجر؛

از گفت و گو با افخمی تا گزارشی از سینماهای شهرستان ها

نشریه جشنواره9

نهمین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد. در این شماره از نشریه گزارشی از سینماهای مردمی تهران و شهرستان و همچنین گفت و گو با برخی از کارگردان های حاضر در جشنواره آمده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در نهمین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر مطلبی با عنوان صفحه ای به احترام پرده نقره ای آمده است که در رابطه با وضعیت سینماهای مردمی در جریان جشنواره است. همچنین گزارش نشست خبری فیلم های سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی، «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری در این شماره از نشریه گنجانده شده است.

گفت و گوی آنتونیا شرکا با بهروز افخمی کارگردان فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» از جمله مطالب دیگر این نشریه است ،در بخشی از این گفت و گو افخی در رابطه با سوژه اقتباسی این فیلم سینمایی بیان کرده است: همیشه به دنبال داستان های خوب هستم و دوست دارم اغلب داستان های مرجان شیرمحمدی را تبدیل به فیلم کنم، در ابتدا قرار بود این فیلمنامه را خود مرجان شیرمحمدی بسازد اما وقتی فیلمنامه را برای او نوشتم او کمی شک کرد...

گفت و گو با حامد محمدی در رابطه با «فرشته ها با هم می آیند»، گفت و گو با آزیتا موگویی کارگردان فیلم سینمایی «تراژدی»، گفت و گو با شهرام مکری کارگردان فیلم «گربه و ماهی» که در بخش نوعی تجربه حضور دارد، از دیگر مطالب این نشریه است.

همچنین گفت و گوی نیما حسنی نسب با حمید نعمت الله در رابطه با فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» و گزارشی از اکران سینما در شهرستان ها با عنوان «روزهای خوب سینما در استان ها» نیز در این نشریه آمده است. گفتنی است این شماره از نشریه در 20 صفحه در اختیار علاقمندان قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.