سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

همراه با جشنواره موسیقی فجر؛

فروش بلیت‌های جشنواره موسیقی فجر از مرز يک ميليارد گذشت

پوستر بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر

بلیت های جشنواره بین المللی موسیقی فجر تا کنون بیش از یک میلیارد فروش کرده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، علی ترابی دبير اجرايی اين دوره از جشنواره با اعلام خبر فروش یک میلیاردی بلیت های بیست و نهمین جشنواره موسیقی گفت: با توجه به سياستها و توصيه معاون محترم هنری ارشاد مبنی بر اينكه درصد بيشتری از بليت‌های جشنواره بيست و نهم موسيقی فجر در اختيار مخاطبان واقعی هنر قرار گيرد و كمتر بليت اهدايی داشته باشيم توانستيم با استقبال فوق العاده ای از سوی مخاطبانمان روبرو شويم به گونه ای كه بليت فروشی جشنواره بيست و نهم به يك ميليارد تومان رسيد.

وي ادامه داد: علیرغم كمترين تبليغ شهری برای جشنواره موسيقي فجر و نيز همزمانی فروش بليت ها با برگزاری جشنواره فيلم فجر، باز هم استقبال بسيار خوبي را از سوی مردم هنردوستمان داشتيم.

دبير اجرايي بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر افزود: استقبال مردم از جشنواره موسيقي فجر نشان مي دهد كه ريشه هاي اين جشنواره بين مردم قوي است و همه دوست داران موسيقي در طول سال اخبار اين جشنواره، حضور گروهها و چگونگي بليت فروشي را پي گيري مي كنند.

ترابي اظهار داشت: تا كنون بيش از 70 درصد بليت ها به فروش رسيده و با همين روند، ساير بليت‌ها نيز در اين ايام باقي مانده به فروش خواهد رسيد بر اين اساس جا دارد از همه اهالي موسيقي و موسيقي دوستان كه با توجه به مبلغ بليت ها كه البته خيلي هم ارزان نيست، به خاطر اهميت به فرهنگ و هنر كشورشان تقدير و تشكر كنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.