شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴

پخش مجموعه «قصه‌های موش نمکی» از شبکه پویا

قصه های موش نمکی

مجموعه عروسکی نمایشی « قصه های موش نمکی» هر روز ساعت 16:17 از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مجموعه عروسکی نمایشی «قصه های موش نمکی» به کارگردان تلویزیونی محسن تقوی زنوز و به تهیه کنندگی آرزو طیبی در ۲۶ قسمت ۲۶ دقیقه ای  تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

محسن تقوی کارگردانی تلویزیونی سریال «قصه های موش نمکی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس، گفت: بخش هایی از این سریال در دکورهای ساخته شده در استودیوی ۱۱ سازمان صدا و سیما مقابل دوربین رفته و بخشی از این  کار نیز در دکورهایی که در استودیوی گلستان ساخته شده، ثبت و ضبط شده است.

وی درباره فیلمنامه این سریال بیان کرد: فیلمنامه سریال «قصه های موش نمکی» توسط شادی پورمهدی و مرضیه محبوب نوشته شده  و مرضیه محبوب کارگردانی هنری آن را به عهده دارد.

تقوی همچنین درخصوص دکور این سریال گفت: دکورها به شکل ۳۶۰ درجه ساخته شده است و داخل این دکورها تعداد زیادی از عروسک گردان ها و صداپیشه ها در حال ضبط این برنامه هستند. نکته قابل توجه آن است که صداپیشگان به جای تقلید و ساخت صدا از صدای خودشان روی موشها استفاده می کنند.

 هنگامه مفید، فروزان زاهدبیگی، محمود جعفری، شاهدی پورمهدی، ماندانا کریمی ، امیر سفیری ، شقایق شهدوست و سپهر گودرزی ، صداپیشگان این سریال هستند و عادل بزدوده ، حمید ابراهیمی ، علیرضا ابوترابی ، فریبا جدیکار، آذر اخوت ، فرزانه امیدفرد ، شبنم زنجانی و عیسی یوسف پور هم به عنوان عروسک گردان در ساخت این اثر حضور داشته اند.

در ساخت قصه های موش نمکی ، حمید احمدی لاری به عنوان طراح نور ، مهین جواهریان در مقام طراح صحنه ، مرضیه محبوب به عنوان سازنده عروسک و هنگامه مفید به عنوان شاعر حضور داشته اند.

ماکان اشکوری ، حمیدرضا صدری و محمود منتظم صدیقی ، سازندگان موسیقی متن این اثر هستند و عبدالله صریحی ، حسین کریمی و رضا حسین زاده نیز به عنوان تصویربردار در کنار صدیقه بابایی بهبهانی ، صدابردار این برنامه در به تصویر کشیدن قصه های موش نمکی حضور داشته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.