شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

با نگاهی به سبک زندگی؛

یغمائیان: مجموعه «خانه ما» مهارت‌های زندگی را به کودکان می‌آموزد

 انیمیشن خانه ما

کارگردان انیمیشن «خانه ما»، درباره چگونگی انتخاب موضوع داستان انیمیشن «خانه ما» توضیح داد: قصد داشتیم تا با ساختن مجموعه ای شاد و مفرح بخشی از مهارت های زندگی، هنجارها و ناهنجاریها را به کودکان آموزش دهیم.

بهروز یغمائیان؛ کارگردان انیمیشن «خانه ما» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، درباره این انیمیشن، گفت: سری اول این مجموعه در سال ۱۳۸۲ آغاز و اکنون با گذشت ۱۱ سال، سری پنجم آن را مشغول به کار هستیم که در مجموع ۱۵۶ قسمت آن کامل و ۵۲ قسمت آن در حال تولید است.

وی با بیان این که در ساخت این مجموع بیش از ۲۰ نفر او را یاری کرده اند، بیان کرد: طراح حركت و سرپرست پویانمایی و کارگردان مشترک: ژان یعقوب زاتکه، انيماتور و تدوین و تصویر برداری رایانه ای: ژوزف يعقوب زاتكه، طراح شخصیت وساخت عروسک: حمید آقا ربیع، مجتبی رمزی، نویسنده: مهکامه یغماییان ، مصطفی رحمان دوست، معصومه طاق دیس و طراح صحنه: نگار یغماییان ، مریم شریفی، شاهنگ كياني رشيد افرادی بودند که من ا در ساخت این مجموعه یاری کرده اند.

این کارگردان درباره چگونگی انتخاب موضوع داستان انیمیشن «خانه ما» توضیح داد: قصد داشتیم تا با ساختن مجموعه ای شاد و مفرح بخشی از مهارت های زندگی، هنجارها و ناهنجاریها را به کودکان آموزش دهیم .

یغمائیان در ادامه راجع به بازتاب این انیمیشن در میان مخاطبان، گفت: خوشبختانه پروژه «خانه ی ما» سالهاست که از شبکه های تلویزیونی و پویا پخش می شود. همین استمرار پخش نشانه موفقیت این دو مجموعه ما بین مخاطبان است و خدارو شکر بازتاب بسیار خوبی داشته است و تمامی گروه های سنی راضی هستند و ما تمام سعی خودمان را کرده ایم تا مجموعه ای خوب تولید کنیم و امیدواریم که دیگران رضایت داشته باشد.

نظرات

  • انی ۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۸:۳۹
    2 0
    عالیه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.