سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

وضعیت اکران بعد از سی‌ودومین فیلم فجر؛

جامعی‌ندوشن: سینماهای «فیلادلفی» اضافه می شود/ بدون اطلاع‌رسانی دقیق فیلم را اکران کردیم

عزت الله جامعی ندوشن

تهیه کننده فیلم سینمایی «فیلادلفی» درباره شرایط اکران گفت: این فیلم بدون اینکه ما از قبل در جریان باشیم با دو سینما اکران خودش را آغاز کرد اما در این هفته باید منتظر پیشرفت‌های بیشتری باشیم و گفته شده که قرار است به تعداد سینماهای آن اضافه شود.

عزت الله جامعی ندوشن؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «فیلادلفی» درباره شرایط اکران آن به سینماپرس گفت: این فیلم بدون اینکه ما از قبل در جریان باشیم با دو سینما اکران خودش را آغاز کرد اما در این هفته باید منتظر پیشرفت های بیشتری باشیم و گفته شده که قرار است به تعداد سینماهای آن اضافه شود.

وی افزود: تیزرهای تلویزیونی «فیلادلفی» از امشب آغاز خواهد شد ولی با توجه به این مسائل به نسبت از اکران راضی هستم و بدون اطلاع رسانی دقیق فیلم را اکران کردیم.

جامعی ندوشن یادآور شد: نسخه‌ای که در ایام جشنواره اکران شد تقریبا 90 دقیقه بود اما برای اکران عمومی هفت دقیقه از آن کوتاه شد و نسخه جدید به ریتم بهتری رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مخاطبان می توانند با نگاه خودشان «فیلادلفی» را تطبیق دهند ولی به هر شکل مخاطب خاص خودش را می پذیرد و برای آن دسته از مخاطبانی که بحث بیداری اسلامی برایشان مطرح است قابل پذیرش خواهد بود ولی داستان این فیلم می تواند برای همه جذابیت داشته باشد، در این فیلم از جلوه های ویژه خوب توسط عوامل ایرانی استفاده شده است.

«فیلادلفی» به کارگردانی سید مجتبی اسدی پور و اسماعیل رحیم زاده وتهیه کنندگی عزت الله جامعی ندوشن و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی محصول سال ۱۳۸۹ است. پخش این فیلم برعهده نسیم صبا است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گروهي براي رساندن آذوقه و دارو از طريق تونل‌هاي زيرزميني از مرز رفح مصر به مرز رفح غزه اقدام مي‌كنند كه در طول مسير اتفاقاتي برايشان رخ مي‌دهد...

احمد نجفي، محمدرضا جامعي، هدا آهنگر، علي اوسيوند، فلور نظري، محمد عمراني، فخرالدين صديق شريف، رامسين كبريتي، محمدصادق يزداني، شايان جلالي، آرمان فروغي، مريم شهبازپور و... و (با حضور) چنگيز وثوقي در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.