سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶

با نمایش فیلم‌های کوتاه، پویانمایی و سینمایی؛

هفتمین جشنواره ملی فیلم کودکان برای کودکان در قزوین آغاز به کار کرد

کودکان برای کودکان

هفتمین جشنواره ملی فیلم کودکان برای کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز 29 بهمن با نمایش فیلم‌ها در 3 سالن نمایش شهر قزوین کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس؛ دوسالانه سینمایی کودکان برای کودکان در حالی طی دو روز در قزوین برگزار می‌شود که ۴۴۲ اثر از ۱۲۲۳ کودک و نوجوان مستعد در اختیار دبیرخانه این رویداد هنری قرار گرفته است.این در حالی است که استعدادهای ناب سینمای آینده ایران نخستین تجربه‌های فیلم‌سازی خود را در اختیار این رقابت قرار داده‌اند تا از میان آن‌ها درمجموع ۵۰ اثر به عنوان برگزیده و تقدیرشده به این جشنواره راه پیدا کند.

 

گفتنی است ۱۲ فیلم نیز در چهار بخش، پویانمایی کودک، پویانمایی نوجوان، فیلم کوتاه کودک و فیلم کوتاه نوجوان به عنوان برگزیده برای حضور در این جشنواره دعوت شده است و سه سینمای «کانون»، «ارشاد» و «بهمن» شهر قزوین از صبح امروز؛ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ تا ساعت ۲۰ روز ۳۰ بهمن فیلم‌های منتخب و برگزیده جشنواره را به نمایش می‌گذارند.
 
 
در نخستین روز جشنواره سالن نمایش سینمای کانون قزوین در بخش نخست برنامه‌های جشنواره با نمایش فیلم‌های پویانمایی تولیدی کانون و منتخب‌های پویانمایی جشنواره پذیرای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند بود. همچنین در بخش دوم  از ساعت ۱۴ بعداز ظهر نیز فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل۱ نمایش داده خواهد شد و در ادامه فیلم‌های سینمایی تولید کانون برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود.
 
 
 در سالن سینما ارشاد قزوین  و سینما بهمن این شهر نیز از ساعت ۸:۳۰ روز ۲۹ بهمن نمایش فیلم‌ها با استقبال دانش‌آموزان مدارس در بخش‌های مختلف آغاز  شد و تا ساعت ۲۱:۳۰ شب  با نمایش فیلم‌های پویانمایی، کوتاه و سینمایی بلند ادامه خواهد داشت.
 
 
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.