جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹

غلامرضا موسوی خبر داد:

«چهارشنبه خون به پا می‌شود» بعد از تعطیلات نوروز وارد مراحل فنی می‌شود

حامد بهداد

تهیه کننده فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می‌شود» در مورد مراحل ساخت این فیلم گفت: تا پایان سال سعی داریم که فیلمبرداری به اتمام رسد و در نهایت بعد از تعطیلات نوروز وارد مراحل فنی می شویم.

غلامرضا موسوی تهیه کننده این پروژه سینمایی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: قبل از جشنواره فیلم فجر فیلمبرداری «چهارشنبه خون به پا می‌شود» شروع شد و گروه همچنان در حال فیلمبرداری در لوکیشن های تهران است. البته پیش از این اعلام شده بود که حامد بهداد و فرامز قریبیان نقش های خود را آغاز کرده اند اما باید بگویم بازیگران همگی جلوی دوربین رفته اند.

موسوی گفت: مسئله کیفیت خیلی برای من اهمیت دارد و طبیعتا سعی می کنیم در تولید «چهارشنبه خون به پا می‌شود» عجله به خرج ندهیم و کیفیت به بهترین شکل در فیلم انعکاس یابد. سعی داریم فیلم تا قبل از نوروز کار فیلمبرداری را به پایان رساند تا مراحل پس از تولید مثل تدوین، صداگذاری، اصلاح رنگ و غیره بعد از تعطیلات نوروزی انجام شود.

وی در مورد عوامل فنی این فیلم اظهار داشت: تدوین فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» را سیاوش کرد جهان به صورت همزمان بر عهده دارد و همچنین فریدون جیرانی و تورج اصلانی به عنوان مشاورین کارگردان با این پروژه همکاری دارند.

موسوی در خصوص موضوع و ژانر فیلم پارسا ادامه داد: این فیلم داستانی پلیسی – اجتماعی دارد. در خلاصه داستان « چهارشنبه خون به پا می‌شود» آمده:«مواظب باش عاشقم نشی، ممکنه تا شب زنده نمونم»

فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» با حضور فرامرز قریبیان،حامد بهداد، پانیذ پارسا، محمدرضا فرد، سارا منجزی، مرجان قدوسی، احسان بذلی، مهرا گل محمدی، اشکان نجاتی، بهزاد جعفری، هومن فرقانی‌نژاد، ساخته می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.