یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

نیک‌بین خبر داد:

فیلمبرداری فیلم میلانی این هفته تمام می‌شود

محمد نیک بین

تهیه کننده «آتش بس 2» از اتمام 90 درصد از فیلمبرداری جدیدترین ساخته تهمینه میلانی خبر داد و گفت: امیدواریم فیلمبرداری این فیلم تا پایان هفته جاری به اتمام برسد.

محمد نیک بین ، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی، اظهار داشت: تا کنون ۹۰ درصد از فیلمبرداری این کار به اتمام رسیده است و گروه در لوکیشن فرمانیه مشغول گرفتن بخش های باقیمانده این فیلم هستند و امیدواریم تا آخر این هفته بتوانیم فیلمبرداری این کار را به اتمام برسانیم.

وی در ادامه افزود: به زودی قرار است برای تدوینگر و ساخت موسیقی این فیلم تصمیم گیری کنیم.

نیک بین در ادامه در مورد نحوه انتخاب  پژمان جمشیدی، نیز توضیح داد: برای این نقش به دنبال بازیگری بودیم که هم از نظر ظاهر و ویژگی‌های بازیگری توانایی‌ ایفای این نقش را داشته باشد. با توجه به بازی‌هایی که اخیراً از پژمان جمشیدی دیدیم، وی بهترین گزینه برای این نقش بود.

تهیه کننده «سوپراستار» در ادامه در مورد لوکیشن های این کار  اظهار داشت: طبق معمول کارهای مان یک لوکیشن ثابت در فرمانیه داشتیم و علاوه بر این لوکیشن ثابت در ده مکان مختلف فیلمبرداری این کار انجام شد.

تهیه کننده «تسویه حساب» در ادامه تصریح کرد: در طرح «آتش بس ۲» سعی کرده ایم به مسائل مربوط به زوج های جوان بپردازیم در عین حال مثل «آتش بس ۱» کار دارای درونمایه طنز نیز است.

بنابراین گزارش، چهاردهمین فیلم تهمینه میلانی با نام «آتش بس ۲» در تاریخ ۱۶ بهمن ۹۲ در لوكیشنی در فرمانیه تهران كلید خورد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یك زوج جوان و تحصیلكرده كه عازم سفری به خارج از كشور هستند ، پس از سالها، مشاور خانوادگی خود را به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می كنند و در مدت زمانی كه منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال هایی از زندگی خود را ، در مدتی كه مشاور آنها در خارج از كشور به سر می برد ، مرور می كنند.

بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

عوامل این فیلم سینمایی به شرح زیرند:
كارگردان : تهمینه میلانی، تهیه كننده : محمد نیك بین، مدیرتولید : محمد صادق آذین، مدیر فیلمبرداری: محمود كلاری، مدیرصدابرداری : اسحاق خانزادی، طراح گریم : جلال الدین معیریان، طراح صحنه و لباس : آزیتا میلانی، عكاس : علی نیك رفتار، دستیار اول كارگردان و برنامه ریز : عباس خواجه وند، منشی صحنه : الهام راد، اجرای گریم بانوان : میشا جودت، اجرای گریم آقایان : شهرام توانا و مدیر تداركات : امیر یمینی.

 بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آتش بس» را تهمینه میلانی سال ۸۵ با بازی مهناز افشار، محمدرضا گلزار، احمد مهران فر، آتیلا پسیانی و ... ساخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.