چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

علیمردانی به سینماپرس خبرداد؛

«مشرف به کوچه بی نام» خرداد ماه جلوی دوربین می‌رود /پخش «مردن به وقت شهریور» را «شکوفا فیلم» گرفت

هاتف علیمردانی در نشست خبری فیلم «مردن به وقت شهریور» در جشنواره فیلم فجر

هاتف علیمردانی با اشاره به اینکه مشغول نگارش فیلمنامه‌ «مشرف به کوچه بی نام» است، گفت: این فیلم به مشکلات خانواده های ایران بازمی گردد و همزمان با نگارش کار انتخاب بازیگر را هم انجام می دهیم که در نهایت بتوانیم خرداد ماه تولید آن را آغاز کنیم.

هاتف علیمردانی درباره ساخت فیلم جدیدش به سینماپرس گفت: مشغول نگارش فیلمنامه‌ «مشرف به کوچه بی نام» هستم که به مشکلات خانواده های ایران بازمی گردد و همزمان با نگارش کار انتخاب بازیگر را هم انجام می دهیم که در نهایت بتوانیم خرداد ماه تولید آن را آغاز کنیم.

وی افزود: در آموزشگاه های سینمایی آزاد فیلم (مسعود کیمیایی)، هیلاج، کارگاه آزاد بازیگری و کارنامه به دنبال چند بازیگری هستیم تا اولین تجربه شان را در این فیلم داشته باشند و این انتخاب برخلاف فیلم «مردن به وقت شهریور» از میان بازیگران میان سال انجام خواهد شد.

علیمردانی ادامه داد: در تمام فیلم هایی که ساخته ام سعی کردم به همین شکل بازیگرانم را انتخاب کنم، چرا که به نظرم باید راه را برای این بازیگران باز کرد.

این کارگردان با بیان اینکه به محض پایان نگارش برای پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد، درباره اکران فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» گفت: بزودی برای اکران این فیلم با شکوفا فیلم قرار داد خواهیم بست تا بزودی این فیلم بدون تغییر نسبت به نسخه جشنواره به نمایش گذاشته شود.

حمید فرخ نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، ترلان پروانه، نوید لایقی مقدم، حسام محمودی از بازیگران «مردن به وقت شهریور» هستند که اولین نمایش آن در جشنواره سی و دوم فیلم فجر بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.