جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵

پس از شرکت در دو فستیوال کره و هلند

انیمیشن «عروسک چینی بابا» پخش جهانی می‌شود

عروسک چینی بابام

علی زارع قنات‌نوی ضمن بیان اینکه انیمیشن «عروسک چینی بابا» به دو فستیوال کره و هلند ارائه شده است، از تصمیم خود برای پخش جهانی این انیمیشن خبر داد.

علی زارع قنات‌نوی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس ضمن بیان اینکه انیمیشن «عروسک چینی بابا» اقتباسی از یک داستان کوتاه اثر هوشنگ گلشیری است، در رابطه با پخش جهانی آن اظهار داشت: در حال حاضر انیمیشن «عروسک چینی بابا» به دو جشنواره فیلم سبز سئول در بخش رقابتی و بخش مهمان هفدهمین جشنواره انیمیشن هلند راه پیدا کرده است و همچنین در تدارک پخش جهانی این انیمیشن هستیم.

وی ادامه داد: داستان «عروسک چینی بابا» در رابطه با دختری است که زندانی شدن و کشته شدن پدر نویسنده اش را بوسیله عروسکهایی که مادرش آنها را بافته است، بازسازی می کند. این انیمیشن در مدت زمان ۱۵ دقیقه تولید شده است.

این کارگردان تصریح کرد: این انیمیشن طی سه سال طراحی و اجرا شده است که سبک آن نیز روتوسکوپی و دو بعدی است که اولین بار است که با چنین حجمی در ایران به اجرا درآمده است.

گفتنی است انیمیشن «عروسک چینی بابا» به نویسنده؛ کارگردانی و تهیه کنندگی علی زارع قنات‌نوی تولید شده است. از جمله عوامل دیگر این انیمیشن می توان به انیماتور؛ علی امامزاده/ بازیگران؛ هدیه فروتن ، علی ایرانمرد ، پیروز تقی زاده و شراره مولا/ مدیر تصویربرداری؛ محمدهادی سبحانیان/ مدیر تولید؛ محمد حسن پور/ موسیقی؛ فرزاد قبادی نژاد/ طراحی صدا؛ علیرضا رهنما/ ترکیب صدا؛ سینا خیاطان/ طراح صحنه؛ لیلا محمدی/ طراحی لباس؛ محمد ناصر نیازی/ ساخت دکور؛ مهدی دینکانی/ تدوین؛ علی زاع قنات نوی/ جلوه های ویژه و تیتراژ؛ علیرضا رهنما/ مسئول فنی؛ مصطفی خادمی/ مشاور فیلمنامه؛ محمد هادی سبحانیان/ دستیار تهیه؛ مسیح مسیح زاده لاری/ دستیار کارگردان؛ فرزاد قبادی نژاد/ دستیار تدوین؛ سجاد زارع/ عکاس؛ علی کشاورزیان/ منشی صحنه؛ سپیده تجلی اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • محمد ایمانی ۱۳۹۲/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۸
    3 0
    این لینک رو از فیسبوک دیدم. بسیار خوشحالم. فیلم قبلی اقای زارع رو دیدم (مستند چراغ ها) بسیار ارزشمند بود. با اینکه مورد تهاجم تند روها واقع شد اما بسیار دوست داشتنی بود. کاش این فیلم رو هم بشه دید.
  • mm ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰
    3 0
    بسيار عالي جناب زارع به اميد موفقيت هاي بيشتر و حضور در فستيوال كن
  • حسین حسین پور ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳
    1 0
    درود بـر شـــــــــــــــمــــــــــــــا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.