شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

همراه با تلویزیون در سال جدید؛

گلستانه: تله فیلم «حال خوب» برای نوروز با سه بازیگر کلید خورد

مهدی گلستانه کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم « نازنین» در سینماپرس

گلستانه گفت: در فیلم «حال خوب» سه بازیگر داریم و سینا سعیدیان، نیلوفر شهیدی و علیرضا زمانی نصب به ایفای نقش خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس تله فیلم «حال خوب» برای نمایش در ایام نوروز برای پخش از شبکه سوم سیما کلید خورد. مهدی گلستانه کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد و مهران رسام تهیه کننده فیلم خواهد بود.

گلستانه در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم «حال خوب» را به تازگی کلید زده ایم و بر اساس زمانی که پیش رو داریم با برنامه ریزی دقیق کار خواهیم کرد. قطعا سعی می کنیم کار را برای پخش آماده کنیم و مطمئن هستم مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: این تله فیلم برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته می شود و نویسنده آن سید سعید رحمانی است و مدیر تصویربرداری این فیلم مصطفی احمدیان است رضا کشاورز صدابرداری را بر عهده خواهد داشت و سمیرا شجاعی طراح صحنه و لباس می باشند و سحر موسوی کار طراحی گریم را انجام می دهد.

گلستانه تصریح کرد:در فیلم «حال خوب» کلا سه بازیگر داریم و سینا سعیدیان،نیلوفر شهیدی و علیرضا زمانی نصب به ایفای نقش خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: فیلم همزمان با تصویر برداری مراحل فنی را طی خواهد کرد و آریا اردستانی تدوین فیلم را انجام خواهند داد. همچنین برای موسقی با پالیز شاه محمدی به توافق رسیده ایم .

گلستانه گفت: در «حال خوب» تقابل احساسات یک پدر و پسر را به تصویر می کشیم. پدر و پسری که مدت ها است کنار هم هستند اما خیلی از هم دور افتاده هستند و حالا یک شرایطی بوجود آمده که به هم نزدیک تر شوند. دقیقا این موقعیت محور بودن فیلمنامه باعث شد من جذب این فیلمنامه شوم. فیلم داستان گو نیست موقعیت محور است و ما باید یک اتمسفر برای فیلم طراحی کنیم که خیلی سخت تر از گفتن داستان است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.