شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

در گفتگو با سینماپرس؛

داودی: هر فیلم نفروش را نمی‌توان در گروه «مخاطب خاص» قرار داد

ابوالحسن داودی*

رییس شورای صنفی نمایش درباره طرح مخاطب خاص گفت: اكران عمومی این فیلم ها برای سینمای ایران لازم است و در ابتدا باید تعریف ما از این سینما مشخص شود، هر فیلم نفروش را نمی توان در خانواده سینمای خاص قرار داد.

ابوالحسن داودی؛ رییس شورای صنفی نمایش در گفتگو با سینماپرس درباره طرح مخاطب مخاص به سینماپرس گفت: اكران عمومی این فیلم ها برای سینمای ایران لازم است و در ابتدا باید تعریف ما از سینمای مخاطب خاص مشخص شود، هر فیلم نفروش را نمی توان در خانواده سینمای خاص قرار داد چراكه فیلم های بسیار خوبی در این سینما وجود دارد و به شرطی كه مشتری خاص خودشان را پیدا كنند می توانند فروش بسیار خوبی داشته باشند.

وی افزود: در این راستا نیاز است كه هم از جانب تهیه كننده و شورای صنفی تدابیری اندیشیده شود كه ارتباط مخاطب با سینمای خاص بوجود بیاید. متاسفانه در سال های گذشته تعریف سینمای خاص با بعضی فیلم هایی كه كم مخاطبند آغشته شده بود، در حالی كه تعریف سینمای خاص به نظرم این نیست و این فیلم ها می توانند در اندازه خودشان پرمخاطب باشند.

داودی در پاسخ به اینكه برخی از سینماداران معتقدند تعداد فیلم های اكران نوروزی زیاد بود، گفت: نظر همه برای ما محترم است ولی فروش فیلم ها تا اینجا نشان می دهد كه این تعداد فیلم برای اكران نوروزی مناسب بود و امیدواریم در ادامه هم به این شكل باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.