دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲

پروین حسینی در گفتگو با سینماپرس؛

«رویای مارسل» ارتباط زیادی به جام جهانی ندارد / این فیلم در بخش خصوصی ساخته می‌شود

امیر پروین حسینی*

سید امیر پروین حسینی؛ تهیه کننده سینمای ایران گفت: «رویای مارسل» فرودین ماه با دو ماه فیلمبرداری به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته می شود و با تمامی بازیگران مورد نظرمان صحبت ها را انجام دادیم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

سید امیر پروین حسینی؛ تهیه کننده سینمای ایران درباره آخرین خبرها از تولید فیلم سینمایی «رویای مارسل» به سینماپرس گفت: بزودی برای ساخت این فیلم به برزیل سفر خواهم کردم و با چند سرمایه گذار داخلی  صحبت هایی را انجام دادیم اما هنوز به قطعیت نرسیده است.

وی با بیان اینکه تولید این فیلم ارتباط زیادی به جام جهانی ندارد، افزود: روایت فیلم در کشور برزیل اتفاق می افتد و برای ساخت فیلم در خارج از کشور مناسباتی وجود دارد که بعد از برگزاری جلسات به یک توافقی طرفین می رسند، در هر صورت فیلمنامه به نحوی نوشته می شود که برای طرف مقابل هم جذاب باشد.

 پروین حسینی در پاسخ به اینکه سازمان سینمایی برای ساخت فیلم در خارج از کشور کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در این چندین تجربه‌ای که من در خارج از کشور داشتم کمکی صورت نگرفته است و «رویای مارسل» در بخش خصوصی ساخته می شود و اگر کمکی دریافت کنیم حتما اعلام خواهیم کرد.

وی در پیان خاطرنشان کرد: «رویای مارسل» فرودین ماه با دو ماه فیلمبرداری به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته می شود و با تمامی بازیگران مورد نظرمان صحبت ها را انجام دادیم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.