یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

محسنی‌نسب به سینماپرس خبر داد:

حضور احتمالی بازیگر مشهور سریال‌های ترکی در فیلم ایرانی«مجانی»

کیوانچ تاتلیتوگ- کوزی

محسن محسنی‌نسب درباره ساخت فیلم جدیدش گفت: قرار است مطرح ترین ستاره سینما ترکیه «کیوانچ تاتلیتوگ» در فیلم «مجانی» بازی کند و در صورت موافقت ارشاد با حضور وی قطعا انگیزه ما برای پخش جهانی بیشتر خواهد شد.

محسن محسنی‌نسب با بیان اینکه در سال جدید فیلم جدیدی را کلید خواهد زد به سینماپرس گفت: فیلمنامه خوبی درباره مهاجرین جنگ سوریه نوشتم که برای دریافت پروانه ساخت به ارشاد ارائه دادیم که شورا اصلاحیه‌هایی را در نظر گرفت و با اصلاح آنها به زودی فیلمنامه «مجانی» را به ارشاد ارسال خواهم کرد.

وی افزود: بخش کوچکی از این فیلم در ایران می گذرد اما لوکیشن اصلی ما یکی از کشورهای خارجی است و به احتمال زیاد برای ساخت به کشور ترکیه یا قبرس خواهیم رفت.

محسنی نسب درباره داستان «مجانی» گفت: قصه این فیلمنامه درباره بچه هایی است که به دلیل جنگ مجبور می شوند خاک سوریه را ترک کنند و کسانی که قاچاق کودک انجام می دهند در مسیر راه آنها قرار می گیرند و به شکل های مختلفی از آنها استفاده می کنند و خط اصلی داستان فیلم حول این بچه ها است.

کارگردان «شیرهای جوان» خاطرنشان کرد: نقش مجانی را یک دختر هشت ساله ایفا می کند که داستان فیلم را از نگاه او می بینیم ولی هنوز این بازیگر انتخاب نشده است. به نظرم کار کردن با بچه ها خیلی راحت تر است.

محسنی نسب درباره ساخت فیلم خارج از کشور گفت: من چندین تجربه در این زمینه دارم و شرایط ساخت فیلم به کشور مورد نظر بستگی دارد برای مثال در قبرس، اوکراین و انگلستان فیلمبرداری انجام دادم که خیلی با من همکاری شد و دولت ها نهایت همکاری را با ما داشت اما در فرانسه شرایط تولید مناسب نبود و عدم همکاری کشورها با بخش فرهنگی جلب نیست.

وی با بیان اینکه بودجه این فیلم فراهم شده است درباره تولید آن گفت: تقریبا تا حدودی پیش تولید «مجانی» آغاز شده است اما با فراهم شدن شرایط خرداد ماه کلید خواهیم زد و طی رایزنی هایی که با خارج از کشور داشتم.

محسنی نسب درباره انتخاب بازیگران «مجانی» گفت: در این فیلم از بازیگر ایرانی و ترک استفاده خواهیم کرد ولی ظاهرا باید برای بازیگر ترک مجوز ارشاد دریافت کنیم و از آنجاییکه بازیگر ترک در نقش منفی ظاهر می شود به نظرم نباید مشکلی وجود داشته باشد، در ابتدا قرار بود از «تولگاهان سایاشمان» بازیگر نقش چنار استفاده کنیم که متوجه شدم ارشاد برای حضور آن در فیلمی موافقت نکرده است.

وی در پایان گفت: با مطرح ترین ستاره سینما ترکیه «کیوانچ تاتلیتوگ» صحبت کردم که در صورت موافقت وزارت ارشاد برای فیلم «مجانی» از آن استفاده خواهم کرد و در صورتی که بتوانم از این بازیگر استفاده کنم قطعا انگیزه های ما را برای پخش جهانی بیشتر خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.