یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

انتخاب عوامل پشت صحنه «پرویز» برای «یک شهروند معمولی»

سعید آرمند*

سعید آرمند؛ تهیه‌کننده «یک شهروند معمولی» درباره انتخاب بازیگران این فیلم گفت: هنوز برای حضور بازیگر شناخته شده یا نابازیگر به تصمیم قطعی نرسیدیم اما عوامل پشت دوربین این فیلم همان عوامل تجربه قبلی من و مجید برزگر در «پرویز» خواهد بود که حضورشان قطعی شده است.

سعید آرمند؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «یک شهروند معمولی» درباره تولید این فیلم به سینماپرس گفت: من مدتی در ایران نبودم و به تازگی برگشتم اما با توجه به دریافت پروانه ساخت این فیلم پیش تولید آن به صورت جدی آغاز شده است.

وی درباره انتخاب بازیگران این فیلم گفت: هنوز برای حضور بازیگر شناخته شده یا نابازیگر به تصمیم قطعی نرسیدیم اما عوامل پشت دوربین این فیلم همان عوامل تجربه قبلی من و مجید برزگر در «پرویز» خواهد بود که حضورشان قطعی شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: این فیلم داستان آقای صفری ۷۵ ساله و کارمند بازنشسته اداره پست است که در یکی از شهرک های تهران زندگی می کند و با فوت همسر سابقش تصمیم می گیرد تا تغییراتی را در زندگی شخصی‌اش بوجود بیاورد...

به گزارش سینماپرس، پروانه ساخت این فیلم بعد از چند اصلاحیه که از سوی شورای پروانه ساخت به آن وارد شد پیش از نوروز توسط سازمان سینمایی صادر شد.

همچنین فیلمنامه «یک شهروند معمولی» توسط مجید برزگر نوشته شده است که خود کارگردانی آنرا نیز برعهده خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.